سردار معروفی:

حاج قاسم سیاسی بود اما سیاست باز نبود

همایش رزمندگان شهر خانوک و زرند با حضور سردار معروفی در تکیه امام حسین علیه السلام شهر خانوک برگزار شد. 

در این همایش که فرماندار زرند، جمعی از مدیران شهرستان به همراه چهره‌های سرشناس لشکر همه پیروز ثارالله حضور داشتند، سردار حسین معروفی با اشاره به اخلاص و روح حاکم بر رزمندگان لشکر ثارالله در زمان دفاع مقدس گفت : آن زمان فرهنگ دفاع مقدس بر پایه ایمان راسخ استوار بود و همه رزمندگان لشکر یک جان بودند و فرقی نمی‌کرد بچه‌های کدام شهر باشیم و همه در سوگ شهادت هم رزمان مان می سوختیم. 

وی با اشاره به فرهنگ مکتب حاج قاسم  اظهار کرد: حاج قاسم یک رزمنده سیاسی بود، اما سیاسی کار و سیاسی باز نبود و یک انقلابی به تمام معنا در سایه مقدس ولایت بود و متعلق به هیچ گروه سیاسی نبود و این رمز ماندگاری حاج قاسم و مکتب حاج قاسم است.
 

معروفی در بخش دیگری از سخنانش از سجایای اخلاقی حاج قاسم گفت وافزود: مولا و استاد حاج قاسم ولایت بود و این سردار سرافراز اسلام به هیچ وجه اهل مچ گیری نبوده و تا توانست به فرهنگ دستگیری و رفاقت معنا بخشید. 

معاون هماهنگ کننده سپاه خواستار همدلی و همراهی مستمر جمع حاضر در سایه مکتب حاج قاسم و خادم واقعی مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه شهر خانوک با اشاره به حضور بیش از ۶۰۰ نفر رزمنده این شهر در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل گفت: در زمان جنگ به نسبت جمعیت رزمندگان بسیار زیادی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند که حضور این تعداد رزمنده نشانه‌ی تعهد و توجه ویژه مردم این خطه به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدا تا کنون است. 

وی تقدیم ۶۰ شهید سرافراز، ۲۰۰ جانباز و ۱۰ آزاده از افتخارات مردم این خطه دانست و گفت:از خدمات پشت جبهه هم می‌توان به گردان نانوا این شهر اشاره کرد که کارنامه درخشانی در دوران دفاع مقدس و بعداز آن داشته اند. 

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در حاشیه این مراسم، با اشاره به اهمیت برگزاری اینگونه گردهمایی‌ها در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: در اینگونه مراسمات می‌توان بخوبی دلایل پیروزی ایران اسلامی در برابر دشمنان این مرز و بوم را مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: ملت ایران با سلاح ایمان در برابر پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی دشمنان ایستادگی و پیروز میدان نبرد حق علیه باطل شدند و در واقع این همایش علاوه بر تجدید دیدار ایثارگران و خانواده‌های آنان باعث یاد آوری خاطرات دوران جنگ تحمیلی برای فرماندهان و رزمندگانی که بهترین دوران جوانی خود را در راه دفاع از کیان اسلامی گذراندند شد.

فرماندار شهرستان زرند بیان کرد: امور مربوط به ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا به صورت ویژه در ادارات این شهرستان پیگیری می شود.

برچسب ها: حاج قاسم ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار