معرفی ۵۰۱ طرح مشاغل خانگی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: ۵۰۱ طرح مشاغل خانگی در استان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: یکی از اقدامات این اداره کل فعالیت در حوزه مشاغل خانگی با همکاری جهاد دانشگاهی است که در این زمینه خراسان جنوبی از جمله استان‌های موفق در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی محسوب می‌شود.

او افزود: طرح توسعه مشاغل خانگی یکی از طرح‌هایی است که می‌تواند در توسعه و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه و افزایش اشتغال زایی بسیار موثر باشد و از ابتدای اجرای این طرح شاهد برکات آن در استان بوده ایم.

اشرفی در خصوص تعداد مجوز‌های مشاغل خانگی صادره اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۳۸۴ مجوز در جهت اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی صادر شده هست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: در این زمینه تاکنون ۵۰۱ طرح مشاغل خانگی به مبلغ بیش از ۶۴ میلیارد تومان به بانک‌های عامل خراسان جنوبی معرفی شده اند.

او عنوان کرد: تاکنون به ۱۳۱ طرح مشاعل خانگی در استان تسهیلاتی بالغ بر بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است و مابقی در دست بررسی قرار دارد.

اشرفی گفت: در زمینه پرداخت تسهیلات به ۱۳۱ طرح طی امسال برای بیش از ۳۵۰ نفر در استان فرصت شغلی در زمینه مشاغل خانگی ایجاد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.