تجلیل از ۷۰ پیشکسوت صداوسیمای خراسان جنوبی

۷۰ پیشکسوت صدا وسیمای خراسان جنوبی در مراسمی با حضور مدیر کل بازنشستگی و مدیر کل بهداشت و درمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران تجلیل شدند.

مدیر کل بازنشستگی صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: صندوق تعاون صدا وسیمای خراسان جنوبی ۲۷هزار عضوتجلیل از ۷۰ پیشکسوت صداوسیمای خراسان جنوبی دارد.

معینی با اشاره به اینکه صندوق تعاون از سال ۷۵ تشکیل شده است افزود: امسال برای اولین بار توانستیم اطلاعات نیرو‌ها را به روزرسانی کنیم که ۱۹هزار همکار بازنشسته با ۴۰هزار عائله در این اطلاعات جمع آوری شد.

وی گفت: تفاهم نامه‌ای که با بانک سپه برای اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی قرض الحسنه با ۳۶ماهه بدون ضامن برای همکاران بازنشسته منعقد شده است که پس از تهران اولین مرکزی که می‌تواند از این وام بهرمند شوند مرکز خراسان جنوبی است.

مدیر کل بازنشستگی صدا وسیما افزود: صدا وسیمای خراسان جنوبی تنها دستگاه اجرایی کشور است که بدون تعطیلی کار می‌کند و قدردان زحمات نیرو‌ها هستیم.

دکتر کلانکی، مدیر کل بهداشت و درمان صدا وسیما نیز در خصوص بیماری‌های خاص که در گذشته تنها ۸بیماری تحت پوشش بود گفت: استاندارد وزارت بهداشت ۵۱ بیماری است که از ۸ نوع به ۵۱ بیماری خاص افزایش پیدا کرده و تحت پوشش قرار داده شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: همسان سازی و دائمی شدن حقوق بازنشستگان را از مجلس پیگیری می‌کنیم.

نخعی با اشاره به اینکه تقدیر از پیشکسوتان جزو فرهنگ دینی ما محسوب می‌شود افزود: صدا وسیما در این زمینه پیشرو و پیشقدم است.

وی گفت: صدا وسیمای مرکز خراسان جنوبی یکی از موفق‌ترین سازمان‌هایی بود که بعد از مستقل شدن استان شکل گرفت و امروز مایه عزت مردم است.
نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اگر توسعه‌ای در استان رقم می‌خورد و استان در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است به دلیل مطالبه گری صدا وسیمای خراسان جنوبی بوده است.

 نخعی افزود: امروز هر زمانی که موضوعی را به نمایندگی مردم مطرح می‌کنیم بلافاصله صدا وسیما مدیران را برای پاسخگویی پای کار می‌آورد.

مدیر کل صدا وسیمای خراسان جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص تکریم بازنشستگان گفت: تقدیر از بازنشستگان مورد تاکید است.

آینه دار با اشاره به اینکه در افق جدید رسانه در راستای تحول، رئیس سازمان صدا وسیما نگاه ویژه‌ای دارد افزود: در سند تحول باید در کارهایمان آسیب شناسی گذشته را داشته باشیم و برای آسیب شناسی باید فرصت را فراهم کنیم که ازتجارب پیشکسوتان استفاده کنیم.

وی همچنین با اشاره به مردم فلسطین که در محور مقاومت در دفاع از مرز‌های استراتژیک ایستادگی می‌کنند افزود: این روز‌ها با کار‌های غیرانسانی علیه مسلمانان فلسطین در نوار غزه مواجه هستیم که این اقدامات از سوی هر بشری محکوم است.

در این مراسم از ۷۰ پیشکسوت صدا وسیمای خراسان جنوبی تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها: بازنشسته ، صدا وسیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.