آغاز تعویض رایگان مخازن CNG تاکسی‌های درون شهری در بیرجند

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بارو مسافر شهرداری بیرجند گفت: با پیگیری‌های انجام شده طرح تعویض رایگان مخازن CNG منقضی شده تاکسی‌های درون شهری آغاز شده است.

حسینی رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری بیرجند در تشریح این طرح گفت: به استناد مصوبه ۱۲ مهرماه شورای اقتصاد، صرفا تاکسی‌هایی مشمول این طرح  می شوند که عمر مخازن CNG آن‌ها به اتمام رسیده است.

او افزود : همچنین تاکسی‌هایی که در مراکز معاینه فنی بدلیل مخزن غیر استاندارد و یا فرسوده (پیش از تاریخ انقضای مخزن) تست هیدرواستاتیک مخزن CNG آن تاکسی مردود اعلام شده است را شامل می شود.

حسینی در ادامه تصریح کرد: این طرح مشمول تاکسی‌های با پلاک " ت" نیز می‌باشد و این تاکسی‌ها باید از نظر فنی وعملکردی توانایی حداقل ۳ سال فعالیت در ناوگان تاکسیرانی را داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بارو مسافر شهرداری  بیرجند اظهار کرد: این تاکسی‌ها حداقل تا ۳ سال آینده نباید در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده از رده خارج و یا اسقاط شوند.

او عنوان کرد: مالکین آن دسته از تاکسی‌های مشمول، جهت بهره مندی از مزایای این طرح حداکثر تا تاریخ ۱۳ آبان ماه امسال جهت ثبت نام به امور تاکسیرانی مراجعه نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.