بیشترین پوشش بیمه‌سلامت خراسان رضوی متعلق به شهرستان مرزی «باخرز» است

رییس اداره بیمه سلامت تایباد و باخرز گفت: هم اکنون ۹۰ درصد از جمعیت شهرستان مرزی «باخرز» خراسان رضوی زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند که بیشترین میزان در سطح استان به شمار می‌رود.

عبدالقادر قاسمی گفت: پوشش بیمه سلامت در شهرستان مرزی تایباد نیز ۷۲ درصد از جمعیت این شهرستان معادل ۱۰۱ هزار و ۵۱۴ نفر را شامل می شود.

وی بیان کرد: در سال گذشته هزار و ۳۰ میلیارد ریال صرف هزینه های درمان بیماران تحت پوشش بیمه سلامت در تایباد شد که به مراکز درمانی و موسسات طرف قرارداد پرداخت شده است.

رییس اداره بیمه سلامت تایباد و باخرز با بیان اینکه دولت سیزدهم در حوزه بیمه سلامت گامهای خوبی برداشته است، ادامه داد: تحت پوشش قرار گرفتن رایگان خانواده هایی که در دهکهای یک تا پنج قرار دارند، یکی از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم است.

وی گفت: در همین راستا از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم، ۱۰۷ بیماری خاص و صعب العلاج با نشان دار شدن در سامانه های بیمه سلامت، خدمات سرپایی و بستری بیماران خاص را با هزینه های کمتری از سایر بیمه شدگان دریافت می کنند.

قاسمی افزود: در حال حاضر ۸۲ مرکز درمانی و پزشک با بیمه سلامت در تایباد قرارداد دارند و بیشترین جامعه تحت پوشش بیمه سلامت این شهرستان روستاییان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر هستند.

وی به پرداخت هزینه های درمان ناباروری زوجهای جوان اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد هزینه های ناباروری زوجهای جوان از سوی بیمه سلامت در بخش دولتی پرداخت می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار