راهداری خراسان رضوی ۱۲ نقطه پرحادثه جاده‌ای را ایمن‌سازی کرد

رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۳۰ نقطه و محدوده پرتصادف مصوب کمیسیون راه‌های کشور در استان تعیین شده که طی سال قبل ۱۲ نقطه آن ایمن سازی شد.

احمد رضا بخشی رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۱۸ نقطه پر تصادف دیگر نیز تا پایان امسال اصلاح و ایمن سازی خواهد شد.

او با اشاره به تصادف مرگبار جمعه گذشته در جاده خلیل آباد -بردسکن افزود: با توجه به مصوبات جلسه مشترک شورای تامین ۲ شهرستان مقرر شد ایمن سازی و آرام سازی مسیر در محدوده تقاطع روستا‌های "جابوز" و "علی آباد کشمر" با جاده خلیل آباد- بردسکن طی ۱۰ روز انجام شود.

رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: نصب علائم، تابلو و روشنایی در مسیر جاده یاد شده توسط این اداره کل انجام می‌شود که در سال گذشته چند نقطه از محور بردسکن به خلیل آباد و کاشمر اجرا شده است.

بخشی بیان کرد: پارسال در حوزه ایمنی راه‌ها هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این اداره کل تخصیص پیدا کرد و امسال نیز بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به این منظور مصوب شده تا در حوزه ایمنی راه‌های استان هزینه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.