محمود عباس: سرزمین خود را رها نمی‌کنیم

رئیس تشکیلات خودگردان تاکید کرد مردم فلسطین کوچ نخواهند کرد و سرزمین خود را رها نمی‌کنند.

محمود عباس، رئیس تشکیلا خودگردان فلسطین امروز شنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی هزاران غیرنظامی، بیمارستان ها، مدارس و مراکز پناهگاهی را بدون تبعیض هدف قرار می‌دهد.

براساس گزارش الجزیره، او گفت: نسبت به اخراج و آوارگی فلسطینی‌ها از غزه، قدس و کرانه باختری هشدار می‌دهیم. دولت اشغالگر اسرائیل درخواست‌های ما برای آتش‌بس را نشنید.

رئیس تشکیلات خودگردان افزود: به دلیل نبود عدالت و نادیده گرفتن حقوق فلسطینیان، چرخه خشونت‌ها هرازگاهی تجدید می‌شود.

او از شورای امنیت خواست تا به مسئولیت خود در حفاظت از مردم فلسطین عمل کند. محمود عباس همچنین اعلام کرد: ما کوچ نمی‌کنیم و در سرزمین خود می‌مانیم. ما تأیید می‌کنیم که صلح با اجرای راه‌حل دو دولتی، پایان دادن به اشغالگری و حل مسئله پناهندگان محقق خواهد شد.

سالهاست که رژیم صهیونیستی درباره اسکان فلسطینی‌ها در صحرای سینای مصر سخن می‌گویند و ادعا می‌کند که شبه جزیره سینا بهترین مکان برای فلسطینی‌هاست تا کشور خود را در آن‌جا برپا کنند.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از یک منبع فلسطینی در رام الله اعلام کردند، مسئولان دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تلاش کردند تا مکالمه تلفنی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برقرار کنند اما محمود عباس این درخواست را به دلیل تحولات اخیر و کشتار مردم غزه رد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
محمودعباس درفلسطین هست ومادران حماس درقطر ایران مردم را به مقاومت دعوت میکند
United States of America
ناشناس
۰۸:۲۴ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
محمود جان . خود تو را به غزه راه نمی دهند و از،آنجا بیرونت کرده اند . اگر در خانه می ماندی که الان باید در غزه می بودی .
آخرین اخبار