بیش از ۵۷ درصد از تعهد اشتغال امسال خراسان رضوی محقق شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: ۵۷.۶۳ درصد از تعهد اشتغال امسال این استان تاکنون محقق شده و شغل های ایجاد شده توسط دستگاه های اجرایی در سامانه رصد اشتغال به ثبت رسیده است.

محمدامین بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: تعهد امسال استان خراسان رضوی ۷۴ هزار و ۱۲۰ نفر بوده که از این میزان تاکنون ۴۲ هزار و ۷۱۹ نفر معادل ۵۷.۶۳ درصد محقق شده است.

او در پاسخ به سوالی در خصوص میزان نرخ مشارکت اقتصادی و نرخ بیکاری استان خراسان رضوی در امسال افزود: هنوز نرخ مشارکت و نرخ بیکاری تابستان امسال توسط مرکز آمار ایران اعلام نشده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: در بهار سال ۱۴۰۲ نرخ مشارکت اقتصادی استان ۴۲.۳ بوده است که از نرخ ۴۱.۲ درصدی کل کشور، ۱.۱ واحد بیشتر بوده است. در همین زمان، نرخ بیکاری استان هم ۶.۶ درصد بوده که از نرخ بیکاری ۸.۲ درصدی کل کشور، ۱.۶ واحد کمتر بوده است.

بابایی بیان کرد: برای توسعه مشاغل خانگی استان خراسان رضوی نیز بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تا پایان تیرماه امسال که مهلت پرداخت منابع بود به متقاضیان پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار