تاکید بر رعایت شئونات اسلامی در دستگاه‌های خراسان جنوبی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت : تمام کارکنان دستگاه‌ها و موسسات استان ملزم به رعایت شئونات اسلامی هستند.

طالبی درمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در ستاد عفاف و حجاب استان با اشاره به بازدید‌های کارشناسان استانداری خراسان جنوبی از ادارات گفت: رعایت حجاب در جامعه امری ضروری است و تمام کارکنان دستگاهها، ادارات، نهاد‌ها، شرکت‌ها و موسسات و بانک‌ها موظف به رعایت منشور و شئونات عفاف و حجاب هستند.

او افزود: مدیران و مسئولان حراست دستگاه‌ها و موسسات، باید بر این موضوع نظارت داشته و پاسخگو باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به افرادی که عامدانه اقدام به کشف حجاب کنند هیچ گونه خدمات نباید ارائه شود گفت: مردم و مسئولان مومن و انقلابی استان کشف حجاب را نمی‌پذیرند چنانچه شاهد این امر باشیم با افراد قانون شکن برابر قانون برخورد می‌شود. 

طالبی افزود: مردم استان پایبند به حجاب هستند و خوشبختانه اندک افرادی که در گذشته با القائات دشمن فریب خورده بودند، متوجه اشتباه خود شده و اصلاح شده اند.

او همچنین با تاکید بر ایجاد بازارچه‌های البسه اسلامی برای ۳ شهرستان خراسان جنوبی گفت: فرمانداران شهرستان‌های طبس، فردوس و قاین زمینه ایجاد بازارچه‌های البسه اسلامی را هر چه زودتر فراهم کنند.

در این جلسه که با حضور وبیناری فرمانداران شهرستان‌های استان برگزار شد، مدیران و فرمانداران از اقدامات انجام شده و نتایج بازدید کارشناسان عفاف و حجاب از ادارات بیان کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.