تحلیل‌های مغرضانه و پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش راهکار دشمنان اسلام

امام جمعه موقت بیرجند گفت: در طول ۴۰ سال گذشته مأیوس کردن مردم و مسئولان مهم‌ترین سیاست تبلیغی دشمن بوده است.

 حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: خبر‌های دروغ، تحلیل‌های مغرضانه و پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش مهم‌ترین راهکار‌های دشمنان انقلاب و نظام در اجرای برنامه مأیوس کردن مردم و مسئولان از انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه امید به آینده و اجتناب از ترس و ناامیدی در خود و دیگران امروز جهاد است، گفت: امروز وظیفه امت اسلامی وحدت بخشی بین مظلومان عالم با محوریت جریان اربعین و تحقق شعار عدالت جهانی است.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: در طول یک سال گذشته اتفاقات خوبی افتاده که با ایجاد یک فضای صمیمی بین جوانان و نوجوانان می‌توان این امید آفرینی را به جامعه تزریق کرد.

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به روز جهانی کودک گفت: در این رابطه آموزش‌های دوران کودکی باید با هدف شناخت جریان ولایت و حاکمیت الهی و شناخت، ولی خدا در سطح جامعه گسترش یابد.

وی با بیان اینکه برداشت اشتباهی که تربیت کار آموزش و پرورش است باید در جامعه اصلاح شود، گفت: مهد و جایگاه اصلی تربیت اسلامی، خانواده است که هم اکنون دشمنان زنان و دختران را هدف قرار دادند.

امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه در کشور زنان نیز همپای مردان فعالیت‌های اجتماعی دارند، افزود: باید اهداف و توطئه‌های دشمن به این قشر بیش از پیش آگاهی داده شود.

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: امروز باید نسل جدید درک سیاسی بالاتر داشته باشند و فریب دروغ‌های آمریکا را در رسانه‌های مختلف در فضای مجازی نخورند.

امام جمعه موقت بیرجند با گرامی داشت هفته فراجا و یاد و خاطره شهدای این حوزه گفت: تمام این عزیزان فرزندان این مملکت هستندکه در راستای رشد تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند.

خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند به صورت زنده از شبکه خبر دو پخش شد.

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.