بررسی تفاهم نامه‌های قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) با استانداری آذربایجان شرقی

جلسه هماهنگی و بررسی تفاهم نامه‌های قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) با استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) گفت: قرارگاه امام حسن با تدبیر مقام معظم رهبری دردوران کرونا و با حمایت‌ها و ظرفیت‌های مختلف با هدف کلی جغرافیای محروم و جامعه محروم شکل گرفت که عمدتاگرایش به سمت روستا‌ها با هدف گذاری برای افریدن ثروت و درامد است

سردار آبرومند  افزود: از آنجایی که روستا‌ها مرکز تولید است،باید زیر ساخت‌های مربوط را آماده کنیم که آبخیزداری، احیای قنات‌ها، انتقال آب کشاورزی و ارتقای مهارت کشاورزان از مهمترین آن‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه باید مسایل اولیه زیست در روستا را فراهم کنیم که آب، بهداشت ، سلامت و مدارساز موارد حداقل است گفت: این موضوعات مهم در دستورکار قرارگاه است، اما قسمت دوم افراد محروم است که تلاش می کنیم به روی مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و رزمندگان دوران دفاع مقدس کم برخوردار تمرکز کنیم و مسکن این‌ها رابه نتیجه برسانیم.

استاندار اذربایجان شرقی نیز گفت: واقعیت اینکه حضور این دولت در خصوص محرومیت زدایی یک فرصت است و امکان توسعه محرومیت زدایی را داریم اگر می‌خواهیم بحث حاشیه نشینی را جمع کنیم باید به اقتصاد روستایی ، بقای مردم و جمعیت در روستا‌ها توجه کرده و مدیریت کنیم تا از مهاجرت معکوس کاسته شود.

وی افزود: تفاهم نامه‌های صورت گرفته بسیار ارزشمند است، اما باید پیگیری‌های لازم انجام شود و ما هم بعنوان دستگاه‌های اجرایی بر پیشرفت و افتتاح پروژه‌ها مصمم هستیم، چون ما روستا‌های محروم زیادی داریم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده بسیجی
۲۳:۰۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
قرارگاه امام حسن باهمه استنهای کشورامضاکرده مسکن رزمندگان نیازمندمسکن بسازدتشکراینشاللله اجراشودرزمندگان معسرخانه دارشوندتشکر
آخرین اخبار