بازدید معاون رئیس جمهوری از زیرساخت‌های حرم مطهر رضوی

رئیس سازمان برنامه و بودجه بر آمادگی کامل برای همکاری در زمینه توسعه فضا‌های حرم مطهر رضوی تاکید کرد.

 معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه  از فضا‌ها و زیرساخت‌های حرم مطهر رضوی بازدید کرد.
دکتر منظور در این بازدید گفت: در کنار فضای معنوی حرم، توسعه زیر ساخت حرم مطهر رضوی قطعا موجب تسهیلگری برای حضور زائران خواهد بود.
معاون رئیس جمهور افزود: اگر دولت در جایی بتواند با ورود کردن مسئله‌ای را تسهیل کند قطعا اقدام خواهد کرد و ما آمادگی کامل را برای همکاری بیش از پیش برای افزایش سرعت ساخت فضا‌های حرم داریم.

رئیس سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی هم در حاشیه این بازدید گفت: برای پاسخ به نیاز زائران، توسعه فضای زیر سطحی و رواق‌های هم سطح در اولویت قرار دارد.

کاظمی افزود: از یک میلیون متر مربع مساحت حرم مطهر رضوی، ۴/۲ درصد فضای زیارتی است که از این میزان ۲ درصد فضای زیارتی هم کف و هم سطح است.

وی گفت: با انجام فعالیت‌های عمرانی در حرم مطهر رضوی و توسعه زیرساخت‌ها در این آستان فضای مسقف برای حضور زائران تا سه برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

کاظمی ادامه داد: از برنامه‌های توسعه مکان‌های حرم انتقال موزه به یک نقطه دیگر و بهره برداری از طرح بست شیخ بهایی در جوار صحن غدیر است که تا دو سال آینده انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: این بازدید با هدف تسریع و تسهیل در ساخت و توسعه فضا‌های حرم مطهر رضوی انجام گرفته است و آمادگی و همکاری بیش از پیش بعد از این بازدید فراهم خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار