نخستین استراحتگاه رایگان برای زائران امام رضا (ع) در گناباد فراهم شد

شهردار گناباد گفت: برای نخستین بار استراحتگاه رایگان در این شهر به منظور رفاه حال مسافران و زائران حرم امام رضا (ع) در ورودی به استان خراسان رضوی فراهم شد.

مهران حسین زاده شهردار گناباد گفت: گناباد به عنوان دروازه ورودی استان خراسان رضوی از سمت استان‌های جنوبی همواره پذیرای خیل کثیر مسافران و زائران امام هشتم (ع) است و شهرداری گناباد با توجه به سرد شدن تدریجی هوا این خدمات را به آنان ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: در این راستا جهت رفاه بیشتر مسافران و زائران، مجتمع ثامن الحجج (ع) واقع در حاشیه میدان آزادی گناباد برای استراحت رایگان آن‌ها در نظر گرفته شد.

شهردار گناباد اضافه کرد: با توجه به فاصله زیاد شهر‌های استان خراسان رضوی به ویژه فاصله گناباد با شهر‌های اطراف، نیاز است محیطی گرم جهت استراحت و خواب رانندگان، مسافران و زائران در این شهر در نظر گرفته شود که با تلاش شهرداری این مهم محقق شد.

حسین زاده تاکید کرد: از این پس برای ارائه خدمات و میزبانی مطلوب‌تر به مسافران نظارت بیشتری از محل مجتمع ثامن الحجج شهرداری گناباد به عمل خواهد آمد، و شهروندان و مسافران نیز می‌توانند بروز هرگونه مشکل را به واحد ۱۳۷ اعلام کنند.

شهرستان گناباد با توجه به موقعیت خود در جنوب استان خراسان رضوی و نقطه ورودی این استان از سمت استان‌های جنوبی و مرکزی کشور محل عبور تعداد زیادی از مسافران و زائران امام رضا (ع) است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار