خدمت نیرو‌های فراجا، توفیقی الهی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خدمتی که نیرو‌های فراجا انجام می‌دهند، توفیقی است که از جانب خداوند به آن‌ها داده شده است.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار فرمانده و کارکنان حفاظت اطلاعات فراجا خراسان جنوبی ضمن تبریک مقام امامت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) گفت: نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی با انواع مسئولیت‌ها و ارتباط مستقیم روزانه‌ای که مردم با این نیرو دارند، اما مسائل امنیت جامعه در بالاترین حد از نیاز جامعه هست که بر دوش کارکنان فراجا است.

او با بیان اینکه بهترین مردم خدمت گذار‌ترین مردم است، افزود: در عین حالی که همه قشر‌ها در سنگر انجام وظیفه و خدمت به جامعه هستند، اما برخی از اقشار توفیق خاصی خدا به آن‌ها داده است که از جمله آن‌ها کارکنان فراجا هستند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه کار کارکنان فراجا شاید به ظاهر حجم کار زیاد نباشد، اما کار ظریف، دقیق و به موقع است، اظهار کرد: اما این کار از هزینه‌های بزرگ در جامعه و نظام جلوگیری می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امنیت را باید تولید کرد، ادامه داد: کار شما شغل است، اما در مقام اخلاص بهترین عبادت است.

او گفت: راه مدیریت جامعه بشری انسانیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.