توجه به فرهنگ ایثار و شهادت، رمز پیروزی در برابر دشمنان ایران است/ جهاد تبیین نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر شاهد جنگ ترکیبی از سوی دشمنان علیه ملت ایران هستیم که رمز پیروزی در این جنگ، توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است.

سیدحامد عاملی در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان با حضور مشاوران وزرا در امور ایثارگران، اظهار کرد: دشمنان قسم‌خورده ملت ایران در حال حاضر جنگ ترکیبی را در حوزه‌های مختلف علیه کشورمان اعمال می‌کنند که رمز پیروزی و موفقیت در این جنگ، توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است.

او افزود: دشمنان قسم‌خورده ملت ایران، امروز از طریق جوسازی‌های مختلف و کاذب در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای، ذهن و روان ملت ایران به‌ویژه جوانان را نشانه رفته‌اند که در این راستا جهاد تبیین از عوامل اصلی و مهم خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان است.

استاندار اردبیل ادامه داد: عموم مردم جامعه به‌ویژه نخبگان، در ترویج فرهنگ ایثارگری و جهاد تببین در جنگ نوین و ترکیبی امروز، نقش بسیار ویژه دارند و باید به این مسئله مهم، نگاه جدی شود.

عاملی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران که بخش مهمی از جمعیت کشورمان را شامل می‌شود با مشکلات بسیار متعددی در زندگی روبه‌رو هستند که باید در سطح کلان، برنامه‌ریزی و طرح‌های مناسب در صدد کاهش این معضلات تدوین و اجرا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.