زائران راهیان نور اردبیل به مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام شدند

فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: زائران دختر اردبیل در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب با هدف آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت اعزام شدند.

سردار غلامحسین محمدی‌اصل در آئین بدرقه کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزان دختر اعزامی به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور اظهار کرد: کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی ویژه دانش آموزان دختر با هدف آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت به مناطق عملیاتی شمال‌غرب اعزام شدند.

او با بیان اینکه آشنایی زائرین با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل، تجدید میثاق با شهدا و رهبر معظم انقلاب و تداوم راه شهدا از جمله اهداف برگزاری راهیان نور است، گفت: با توجه به اینکه رزمندگان در این مناطق با دستان خالی و کمترین امکانات مقابل دشمن و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های آن دوران ایستادگی و مقابله کردند به تعبیر مقام معظم رهبری مناطق عملیاتی شمال‌غرب سرزمین مجاهدت‌های خاموش نامیده شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید بر حفظ حرمت، شأن و منزلت این سفر معنوی ادامه داد: سفر زیارتی اردوی راهیان نور باید باعث ایجاد تحول درونی در زائران، برقراری رابطه بین نسل‌ها و منجر به نهضت روشنگری و روایتگری مورد تاکید مقام معظم رهبری شود.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه «شهید برزگر»، «شهید بنی هاشم»، «خلبان ذاکر» در این مناطق جانفشانی کردند، گفت: شهدای شمال غرب مظلومانه و در اوج غرب به شهادت رسیدند و امروز وظیفه داریم یاد و خاطره این عزیزان را به بهترین شکل زنده نگاه داریم.

او در پایان خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان باید با فناوری راهیان‌نور و مجاهدت‌های شهدا آشنا شوند تا در این برهه‌زمانی ایفای نقش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار