نخست وزیر عراق میزبان فعالان رسانه‌ای ایران شد

نخست وزیر عراق امروز جمعه با گروهی از خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه ایرانی دیدار کرد.

براساس بیانیه‌ای که دفتر محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق منتشر کرده است امروز جمعه گروهی از خبرنگاران و اهالی رسانه به نمایندگی از تمامی رسانه‌های ایرانی با نخست وزیر این کشور دیدار کردند.

در این بیانیه آمده است: محمد شیاع السودانی، نخست عراق ضمن خیرمقدم به هیئت مطبوعاتی ایران، روابط تاریخی دو کشور همسایه و پیوند‌های مذهبی و اجتماعی را که موجب تحکیم روابط برادرانه مردمان عراق و ایران می‌شود، ستود.

نخست وزیر بر نقش پیشگام و محوری عراق در منطقه و اتخاذ سیاست همگرایی دیدگاه‌های منطقه‌ای در تلاش برای تقویت امنیت و ثبات و همچنین رویکرد دولت برای ایجاد مشارکت‌های اقتصادی یکپارچه با کشور‌های منطقه تاکید کرد.

هیئت رسانه‌ای ایران نیز به نوبه خود با تشکر از استقبال گرم نخست وزیر، از تلاش‌های عراق، دولت و مردم این کشور در میزبانی از میلیون‌ها زائر ایرانی و خارجی قدردانی و تأکید کرد اربعین امام حسین (علیه السلام) در این سال نشان دهنده توجه و اهتمام در سطوح عالی نسبت به این مناسبت بزرگ در روح و جان مسلمانان است.

خبرنگاران ایرانی بر اهمیت ارتباط و هماهنگی رسانه‌ای دو کشور در خصوص موضوعات مختلف که منافع متقابل دو کشور و ملت هایشان را ارتقا می‌دهد، اشاره کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار