تشریح جزئیات پرداخت وام قرض الحسنه به زائران عتبات عالیات

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کرمانشاه در تشریح جزئیات پرداخت وام قرض الحسنه به زائرانی اعزامی از مرز خسروی برای مراسم اربعین، گفت : این تسهیلات به صورت اقساطی با چهار درصد کارمزد پرداخت می‌شود.

گرامی پور مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کرمانشاه گفت : یکی از شروط وام این است که زائران با یکی از شرکت‌های زیارتی یا گردشگری زیرمجموعه حج و زیارت یا میراث فرهنگی این استان قرارداد منعقد کنند.

محمدسیروان گرامی پرور توضیح داد: با توجه به توافقی که در دفتر سرپرست معاونت محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه انجام شد، مقرر گردید که با استفاده از ظرفیت یکی از محصولات به روز بانک قرض الحسنه مهر ایران که اصطلاحاً در کشور‌های با اقتصاد مترقی و پیشرفته تحت عنوان BNPL یا “الان بخر بعداً پرداخت کن”، پیاده سازی شده به سبک اسلامی و با مدل الگوی قرض الحسنه، طرحی داده، جهت زواری که از مرز خسروی برای زیارت اربعین تردد می‌کنند، تا سقف ۱۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شود.

وی افزود: این تسهیلات به صورت اقساطی با ۴ درصد کارمزد پرداخت می‌گردد و یکی از شروط آن این است که با یکی از شرکت‌هایی که رتبه خوب توریستی یا زیارتی در استان دارند و زیر نظر حج و زیارت یا اداره گردشگری و میراث فرهنگی باشند، قرارداد منعقد شود و در واقع پول نقد پرداخت نمی‌شود بلکه پول به شرکتی که طرف قرارداد بانک است پرداخت شده و آزاد سازی‌ها به شکل اقساطی و یا به صورت چند وقت یکبار انجام خواهد شد.

گرامی‌پرور تصریح کرد: فردی که از تسهیلات استفاده کرده طی ۶ قسط یا ۱۲ قسط به صورت قرص الحسنه با حداکثر سقف ۴ درصد کارمزد وام را بازپرداخت می‌کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.