افزایش آمار ثبت نام در انتخابات نشانگر شکست تبلیغات دشمن

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: افزایش ۴ برابری آمار ثبت نام کنندگان در انتخابات نشان دهنده شکست تصورات و تبلیغات دشمن است.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در شورای اطلاع رسانی استان با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات در پایان سال گفت: در موضوع انتخابات ۴ وظیفه اصلی و مهم در مباحثی همچون مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت برعهده ماست.

او افزود: در بحث رقابت، مردم و نخبگان و افرادی که در خود شایستگی نامزد شدن را دیده بودند به میدان آمدند و ثبت نام کردند به طوری که آمار ۴۷۸ نفر ثبت نام شده نشان دهنده افزایش آمار ۴ برابری ثبت نام کنندگان نسبت به دوره قبل است.

طالبی اظهار کرد: افزایش آمار ثبت نام کنندگان در سطح کشور اتفاق افتاده و نشان دهنده آن است که بر خلاف تصور و تبلیغات انحرافی دشمن که به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، مردم مشارکت بیشتری داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در خصوص اقدامات مثبت دولت سیزدهم مبنی بر تکمیل طرح های باقی مانده از دولت سابق گفت: دیپلماسی بسیار قوی این دولت نشان داده که کشور‌هایی که سال‌ها در مقابل ایران بودند، اکنون تمایل ارتباط با ایران دارند و نگاه این دولت صرفاً غرب گرایانه نیست بلکه نگاه به منطقه و بلوک شرق است.

او تصریح کرد: یکی از راهکار‌های جلب مشارکت مردم در انتخابات و ایجاد امیدآفرینی، تبیین آنچه اتفاق افتاده از اقدامات نظام و مسئولان در کشور برای مردم است.


بیشتر بخوانید


طالبی گفت: با توجه به تمام تحریم‌های دشمن نسبت به کشور، دولت در تلاش است ابتدا طرح های نیمه تمام دولت گذشته و سپس طرح های اولویت دار را به سرانجام برساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در  خراسان جنوبی اتفاقاتی در حال وقوع است که سال‌ها آرزوی مردم بوده همچون انتقال آب و راه آهن و سایر زیرساخت‌ها که برای آن‌ها اعتبار گذاشته می‌شود و اجرایی می‌شود و اتفاقات خوب و مثبتی که در این دو سال دولت افتاده با بسیاری از اتفاقات سایر دولت‌ها برابری می‌کند.

او در ادامه از مسئولان خواست پاسخگوی مردم باشند و در قبال مسئولیتی که پذیرفته اند مشکلات مردم را پیگیری و حل کنند.

طالبی افزود: برای ایجاد امید باید مشکلات را حل کنیم و برای مردم صادقانه توضیح دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به دستورالعمل تبیینی و تبلیغی هفته دولت نیز گفت: موارد مورد نظر از سوی دبیر شورای اطلاع رسانی به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد و انتظار داریم در سطوح مختلف اجرایی به آن عمل شود و دبیرخانه هفته دولت آمار و عنوان تمام طرح های  صورت گرفته را به شبکه تبلیغ و رسانه برای اطلاع رسانی به مردم تحویل دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.