متقاضیان شرکت در انتخابات به ۲۰۵ نفر رسیدند

با ثبت ۴۰ متقاضی جدید در چهارمین روز پیش ثبت نام انتخابات ، تعداد کل متقاضیان به ۲۰۵ نفر رسید.

 دبیر ستاد انتخابات و مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری انتخابات استانداری خراسان جنوبی گفت:مجموع متقاضیان در چهار روز گذشته در استان به ۲۰۵ نفر رسید که از مجموع شرکت کنندگان ۱۸۵ نفر آقا و ۲۰ نفر خانم بودند.

وی افزود : ۴۰ متقاضی در چهارمین روز پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی ثبت نام کردند. 

سلیمی افزود: از متقاضیان روز گذشته ۹ نفر دارای مدرک دکتری، ۲۵ نفر کارشناسی ارشد، ۴ نفر کارشناسی و دو نفر حوزوی بودند.

وی گفت: از این تعداد ۱۶ نفر درحوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، ۱۳ نفر در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه، ۴ نفر در قائنات و زیرکوه و ۷ نفر در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه ثبت نام کردند.

سلیمی در خصوص میزان تحصیلات متقاضیان شرکت در انتخابات نیز گفت: ۳۴ نفر دارای مدرک دکترا، ۱۴۰ نفر کارشناسی ارشد، ۱۹ نفر کارشناسی، ۱۱ نفر حوزوی و یک نفر فوق دیپلم هستند.

دبیر ستاد انتخابات و مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی گفت: تاکنون در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۸۷ نفر، در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه ۵۶ نفر، در حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه ۳۷ نفر و در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه ۲۵ نفر ثبت نام کردند.

سلیمی افزود: پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ۲۲ مرداد از ساعت ۸ تا ۱۸ به صورت اینترنتی با مراجعه به درگاه keshvar.moi.ir و ورود به لینک ثبت‌نام امکان پذیر است و تمدید نمی‌شود.

برچسب ها: ثبت نام ، انتخابات ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.