هزاران نفر در آمریکا پس از طوفان برقشان قطع شد

منابع آمریکایی اعلام کردند ده‌ها هزار نفر درپی وقوع طوفانی که خسارات بسیاری برجای گذاشت، همچنان بدون برق هستند.

بیش از ۱۵۰۰۰۰ خانه و کسب و کار در آمریکا به دلیل طوفان همچنان با گذشت ۲۴ ساعت بدون برق هستند. پس از آن که طوفانی سهمگین بسیاری از مناطق شرقی آمریکا را درنوردید منابع محلی اعلام کردند دو نفر کشته، خانه‌های بدون سقف و رانندگان برای ساعت‌ها سرگردان شدند.

براساس گزارش سی ان ان، پلیس اعلام کرد یک مرد ۲۸ ساله روز دوشنبه بر اثر برخورد صاعقه در پارکینگی در فلورانس آلاباما جان خود را از دست داد. مقامات او را شناسایی نکرده اند. همچنین دفتر پزشکی قانونی شهرستان گفت، در کارولینای جنوبی، ایوان کریستوفر کینلی ۱۵ ساله بر اثر سقوط یک درخت در بیرون خانه پدربزرگ و مادربزرگش در شهر اندرسون کشته شد.

پلیس ایالتی اعلام کرد که در وست مینستر، مریلند، ده‌ها نفر روز دوشنبه پس از سقوط خطوط برق به وسایل نقلیه در مسیر ۱۴۰، به مدت پنج ساعت و نیم در خودرو‌ها محبوس شدند. رانندگان ساعت‌ها منتظر ماندند در حالی که خدمه مشغول خارج کردن تیرهای برق بودند تا بتوانند برق را وصل کنند اما همچنان موفق نشدند.

او گفت که جفری کمبل در حال بازگشت از محل کار به خانه بود که یک تیر برق روی وسایل نقلیه جلویی او فرود آمد و او را ساعت‌ها با سیم‌های برق روی زمین در دو طرف کامیونش گرفتار کرد. او گفت که سیم سمت راستش آینه بیرونی اش را بیرون آورد.

از سویی دیگر هواشناسی هشدار داد تگرگ بسیار بزرگ، بادهای شدید و گردباد در بخش‌هایی از دشت‌های مرتفع مرکزی ممکن است. دفتر خدمات هواشناسی ملی در بوستون روز سه شنبه تایید کرد که برخی از طوفان ها در این منطقه شدید شدند و وزش بادهای مخرب و حداقل یک گردباد ایجاد کردند.

برچسب ها: طوفان ، واشنگتن ، قطع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار