اردوگاه ها، مکان‌هایی برای ایفای نقش در ابعاد آموزشی و پرورشی/ نیاز‌های اردوگاه‌ها بررسی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: اردوگاه‌ها نقش مهمی در آموزش و پرورش دارند و اردوگاه‌ها در استان نیاز‌های مختلفی از جمله راه و آب شرب دارند.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در جریان بازدید از اردوگاه‌های هدایت، ولایت، شهید بهشتی و پیشتازان انقلاب اسلامی در شهرستان‌های سربیشه، بیرجند و درمیان از عملیاتی شدن طرح جامع تقویت و توسعه اردوگاه‌های دانش آموزی استان در امسال خبر داد و گفت: زیرساخت همه بخش‌های توسعه استان، توجه به مباحث مربوط به مسئله آموزش و پرورش است.

او با بیان این مطلب که زیرساخت‌های آموزشی و تربیتی در هر جامعه‌ای به عنوان پایه و اساس تمامی زیرساخت شناخته می‌شوند، افزود: زیرساخت‌های مجموعه آموزش و پرورش در بخش‌های متنوع و مختلف آن باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

عباس زاده عنوان کرد: یکی از مهمترین بخش‌ها در حوزه مأموریت‌های آموزش و پرورش، اردوگاه‌های دانش آموزی هستند که هم در بُعد آموزشی و هم بُعد تربیتی و پرورشی برای دانش آموزان، اولیا و حتی سایر افراد جامعه نقش‌های متنوعی ایفا می‌کنند.

معاون استاندار با اشاره به فعالیت و ارائه خدمات آموزشی، تربیتی و فرهنگی ۱۴ اردوگاه دانش آموزی در خراسان جنوبی به دانش آموزان، فرهنگیان، اولیا و سایر اقشار جامعه، تصریح کرد: اردوگاه‌های دانش آموزی نقش مؤثری در شکل گیری شخصیت فردی و اجتماعی ایشان، ترویج ثبت زندگی اسلامی و هویت بخشی ملی به دانش آموزان دارد.

او توجه به راه‌های دسترسی به اردوگاه، تأمین آب شرب و کشاورزی برای ارائه خدمات بهتر، گازکشی، احداث و تکمیل ساختمان‌های چند منظوره، اداری و خدماتی، احداث، تکمیل و تجهیز نمازخانه را از جمله نیاز‌های اولیه این ۳ مجموعه بر شمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار