با دستور استاندار خراسان جنوبی

آموزش و پرورش از پرداخت عوارض به شهرداری‌ها معاف شد

با دستور استاندار خراسان‌ جنوبی آموزش و پرورش استان از پرداخت هرگونه عوارض به شهرداری‌های استان معاف شده است.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در نشست شورای آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن جلسات استانداری خراسان جنوبی، گفت: برای تجهیز سالن کامپیوتر یک و نیم میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

او افزود: به مناسبت هفته معلم با حضور استاندار خراسان جنوبی از ۵۴ معلم تجلیل به عمل آمد.  

طالبی با تأکید بر معافیت آموزش و پرورش از پرداخت هرگونه عوارض به شهرداری‌ها، تصریح کرد: مقرر شده با  توجه به معافیت انشعاب، دستگاه‌های اجرایی نسبت به برقراری انشعابات مربوطه در حوزه آموزش و پرورش اقدام کنند.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور استاندار خراسان جنوبی، بیان کرد: برای ساخت طرح المان میدان خیرین مدرسه ساز به تخصیص ۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.  

فرزین، مسن‌ترین خیر مدرسه ساز خراسان جنوبی نیز با اشاره به احداث ۸۰۰ مدرسه در خراسان جنوبی، گفت: در سال ۱۳۳۰ در بندر کنارک در مدرسه‌ای آموزگار بودم که تنها دو کلاس داشت.  

او با اشاره به احداث مهدکودک، کتابخانه و خوابگاه به نام مادر و دخترش، افزود: ساخت اردوگاه دانش‌آموزی شهرستان خوسف در دست اقدام است و یک مدرسه در بیرجند به نام فردین فرزین احداث کردم.

در این جلسه از سردیس غلامحسین فرزین، مسن‌ترین خیر مدرسه ساز خراسان جنوبی رونمایی شد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار