تقویت سرویس بهداشتی در روستای تاریخی گیسک

مدیر میراث‌فرهنگی زرند گفت: عملیات احداث و تکمیل ۶ چشمه سرویس بهداشتی با اعتباری معادل ۹۰۰ میلیون تومان در روستای تاریخی گیسک آغاز شده است.

محمد اسلامی با اشاره به آغاز عملیات احداث و تکمیل ۶ چشمه سرویس بهداشتی در روستای تاریخی گیسک شهرستان زرند گفت:  این عملیات با اعتباری معادل ۹۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند با اعلام اینکه  این سرویس‌های بهداشتی پس از تکمیل برای نگهداری به دهیاری تحویل داده می‌شود، افزود: هم‌اکنون سامان‌دهی، بازسازی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی و پیش‌بینی نمازخانه و واحد خدماتی در مناطق گردشگری نقاط مختلف استان کرمان و تحویل آن به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در دستور کار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قرار گرفته است.

اسلامی با بیان اینکه روستای گیسک یکی از بزرگ‌ترین روستا‌های خالی از سکنه ایران و به عنوان یک اکو‌موزه روستایی شناخته می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه هرساله گردشگران زیادی از این روستای تاریخی بازدید می‌کنند؛ بنابراین احداث سرویس بهداشتی در این مکان یکی از ضروریات بود که خوشبختانه هم اکنون در حال اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار