دوره آموزش تخصصی غرفه‌آرایی برگزار می‌شود

اولین دوره آموزش تخصصی غرفه‌آرایی ویژه شاغلان صنایع‌دستی کرمان، ۲۵ اردیبهشت‌ماه جاری برگزار می‌شود.

کاظم حسین‌زاده معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با بیان اینکه این دوره به مدت ۴ ساعت با حضور استاد محسن مشایخی مدیر مرکز نوآوری و فناوری تعاون کرمان در مرکز نوآوری و شتابدهی تگ کرمان برگزار می‌شود، گفت: در پایان این دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

او افزود: امروزه شاهد برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی زیادی درسرتاسر جهان هستیم و می‌دانیم در هیچ فضایی مانند نمایشگاه نمی‌توانیم ارتباط مستقیمی با مشتریان و یا مخاطب برقرار کنیم.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان بیان کرد: هنرمندان و شاغلان صنایع‌دستی در نمایشگاه‌ها می‌توانند با تعداد زیادی بازدیدکننده به صورت مستقیم گفت و گو کنند و نیاز‌ها و خواسته‌های آن‌ها را بدون واسطه بشنوند که غرفه‌آرایی تخصصی غرفه‌ها می‌تواند در برقراری این ارتباط نقش مهمی را ایفا کند.

او با بیان اینکه غرفه‌ای که به صورت تخصصی چیده شده باشد، بدون شک تعداد مخاطب بیشتری را به سوی خود جذب می‌کند، تصریح کرد: برپایی دوره‌های آموزش تخصصی غرفه‌آرایی ویژه شاغلان صنایع‌دستی جزو برنامه‌های مهم معاونت صنایع‌دستی است که به زودی اولین دوره آن برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار