مکتبی بودن افتخار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: افتخار ارتش و نیرو‌های مسلح مکتبی این است که همه برای عقیده خود کار می‌کنند و پای توحید ایستاده و با کفر می‌جنگند.

آیت‌الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی با هوشیاری، خدمات و ایمان  شرایطی را فراهم کردند که در زوایای دیگر نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌تواند بعد از امنیت به پیشرفت‌های شگرفی دست یابد.

او با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران کلمه طیبه است، افزود: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و نیرو‌های انتظامی تا بسیج مستضعفان که نیرو‌های نظامی مکتبی هستند شرایطی را در سطح بین الملل به وجود آورده‌اند که گذر زمان به نفع اسلام تمام می‌شود.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه ستون فقرات مکتبی شدن و مکتبی بودن آموزش و تربیت است بیان کرد: هر کس در هر رشته‌ای به هدفی می‌رسد بر اساس آموزش و تربیت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: شرط جامع این مهم ایمان به خدا است و تفاوت بین نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی با باقی آنچه که به عنوان ارتش‌های جهان مطرح می‌شود، در این است که اینجا، چون پای مکتب و عقیده در کار است از سرباز صفر تا امرای سطح بالا همه براساس عقیده خود عمل می‌کنند.

او با بیان اینکه افتخار ارتش و نیرو‌های مسلح مکتبی این است که همه برای عقیده خود کار می‌کنند و پای توحید ایستاده و با کفر می‌جنگند ادامه داد: در دنیا این گونه نیست و مسئله مزدوری است، یعنی نیرو‌های مسلح با همه تاکتیک و تکنیکی که دارند در خدمت شهوت و شکم عده‌ای انسان فاسد هستند.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه آنچه که معیار ارزش در کار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است  توحید است تصریح کرد: در سلسه بعثت انبیاء و ائمه این فرمانبری‌ها از خدا است و در مکتب اسلام براساس عقیده توحیدی است که با ظلم می‌ جنگیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هیچ خدمتی برای بندگان خدا بهتر از این نیست که برای آن‌ها یک چتر امنیت توحیدی و ایمانی وجود داشته باشد گفت: این چتر امنیت توحیدی به وسیله نیرو‌های مسلح انجام می‌شود.

امیر سرتیپ باقری معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار گفت: تیم ما از ستاد کل نیرو‌های مسلح در حوزه تربیت و آموزش به منظور بازدید از مراکز آموزش وارد استان خراسان جنوبی شده است.

او افزود: با توجه به تأکیداتی که مقام معظم رهبری بر موضوع ارتقای خدمت سربازی به ویژه حوزه تربیتی سرباز داشته‌اند، تمرکز ستاد کل نیز در این حوزه است که تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.