ارتقای ۲ پله‌ای خراسان جنوبی در شاخص تملک

استاندار خراسان جنوبی از ارتقای ۲ پله‌ای استان در شاخص تملک خبر داد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه استان در شاخص تملک نفت و توازن استانی ۴۷ درصد رشد کرده است گفت: رتبه تملک استانی از ۲۳ در سال ۱۴۰۱ به رتبه ۲۱ در سال ۱۴۰۲ ارتقاء پیدا کرده است و این نشان از تلاش مدیران استانی در سطح ملی است.

او افزود: همچنین در اعتبارات هزینه‌ای از رتبه ۱۹، امسال موفق به کسب رتبه ۱۸ شده ایم.

قناعت با اشاره به تفاهم نامه آبرسانی به روستا‌ها با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: اینگونه تفاهم نامه‌ها سبب سرعت در تکمیل آبرسانی تا پایان دولت سیزدهم می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به خط راه آهن بیرجند - قاین - یونسی اظهار کرد: در استان ما ۱۳ قطعه پیش بینی شده که برای بیرجند به یونسی ۹ پیمانکار و بیرجند - نهبندان ۳ پیمانکار مشخص شده و امیدواریم از مرداد عملیات اجرایی این طرح آغاز شود.

اسحاقی نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان هم در این جلسه گفت:جهاد تبیین در بازگویی خدمات دولتی، از اولویت‌های استان می‌تواند باشد.

او با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا بی عدالتی را در بین انقلابیون گسترش دهد افزود: بهتر است قبل تحریف موضوعاتی مثل توازن بودجه و چگونگی تأمین اعتبار، آن را تبیین کنیم.

اسحاقی همچنین ازمجمع نمایندگان استان به عنوان یک بازوی قدرتمند در کنار دولتمندان یاد کرد.

جهانشاهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در این جلسه از ابلاغ بیش از ۲ هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان اعتبارات سنواتی استان در امسال خبر داد و گفت: از این رقم ۸۴۰ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی شمول نظام بودجه هزینه‌ای استانی و بالغ بر هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.