در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جذب مشتری برای بازار تبلیغاتی استارتاپ‌ها با ساخت محصولی ایرانی

سرپرست علمی یک شرکت دانش بنیان از ساخت محصولی که در ایجاد احساسات و هیجانات در برابر تیز‌های تبلیغاتی جذب مشتری می‌کند خبر داد.

ایمان قدرتی توستانی سرپرست علمی تیم یک شرکت دانش بنیان گفت: محصول تولیدی با نام نروترند که این شرکت تولید کرده با استفاده از سیگنال مغزی، ردیاب چشمی، فلو خون و ضربان قلب و میزان مقاومت پوست، دیتا‌هایی را تهیه می‌کند و با آن میزان درگیری توجه فرد را در قبال یک محصول تبلیغاتی که می‌بیند و می‌سنجد.

او افزود: محصول ساخته شده این امکان را به ما می‌دهد تا بتوانیم با یک تیزر تبلیغاتی و محتوای یک سایت تبلیغاتی به این نتیجه برسیم که چه تاثیری از لحاظ احساسی و هیجانی و از لحاظ درگیری ذهنی روی ذهن مخاطب گذاشته است. این نوع تکنولوژی می‌تواند در زمان تهیه متریال‌ها و مواد تبلیغاتی هر شرکت کمک کند تا هزینه‌های سعی و خطا را در تبلیغات و ارائه محصول به مارکت به حداقل رساند. 

سرپرست علمی تیم این شرکت دانش بنیان با اشاره به نحوه کارکرد این محصول بیان کرد: ما یک تعدادی از افرادی را که جزو مخاطبین این شرکت هستند داخل لابراتوار آزمایشگاه آورده و توسط این ابزار آن‌ها را در مواجهه با مواد تبلیغاتی قرار می‌دهیم و میزان موارد احساسی، هیجانی و ذهنی را می‌سنجیم و بر اساس آن گزارشی را به سازنده دستگاه یا تولید کننده محتوای تبلیغاتی ارائه می‌دهیم.

او اظهار کرد: به کمک این محصول، به سازنده گفته می‌شود که اگر این تغییرات را انجام بدهید می‌توانید در کمترین زمان، بیشترین تاثیر را در مخاطب بگذارید. به خصوص برای شرکت‌های استارتاپی، شرکت‌های نوپا و شرکت‌هایی که قصد صادرات محصولشان را دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار