سفر معاون پارلمانی امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت ورزش و جوانان به بناب

معاون پارلمانی امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت ورزش و جوانان به بناب سفر کرد.

قره سید رومیانی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت ورزش در بناب گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بناب تا پایان بهمن ماه سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.

طی سفر یک روزی قره سید رومیانی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت ورزش و جوانان به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر مسئولان استانی به منظور بررسی و در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های بخش ورزشی به این شهر سفر کرد.

قره سید رومیانی در بازدید از مراحل پیشرفت ورزشگاه در حال احداث بناب گفت: ۴۸۰۰ پروژه بزرگ درجای جای کشور داریم برای تکمیل و بهره برداری این پروژه‌ها نیازمند ۵۲ همت بوده که ۳۰ همت آن به شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش کاراختصاص داده شده و و ۲۰ همت هم به مجموعه فنی در اختیار اداره کل قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: بازدیدی که امروز به همراه نماینده مردم بناب از بخش‌های ورزشی شهرستان بناب داشتیم، مشخص بود که این شهرستان تبدیل شده به یک پایلوت ورزشی استانی و شمالغرب و بخشی از مسابقات کشوری و استانی در این شهرستان برگزار می‌شود.

 معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به پیشرفت فیزیکی و روند ساخت و ساز مراحل پایانی استادیوم ۱۵ هزار نفری اظهار داشت: مجری این طرح وزارت راه و شهرسازی بوده، اما با پیگیری‌های نماینده این شهرستان و پیشرفت فیزیکی این استادیوم به بیش از ۹۰ درصد رسیده است و برنامه ریزی و تدابیری اتخاذ شده در بهمن ماه سال جاری همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این پروژه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: مردم ورزش دوست شهرستان بناب سال هاست که در انتظار افتتاح و بهره مندی از مجتمع ورزشی بناب می‌باشن که با این افتتاح دغدغه مردم این منطقه حل شود و این ورزشگاه نه تنها در منطقه بلکه در شمالغرب کشور مثل نگین می‌درخشد.

برچسب ها: سفر ، احداث ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار