ارومیه/

اجرای هفت پروژه بزرگ راه سازی درقالب طرح مهرمانگاردرآذربایجان غربی

هفت پروژه بزرگ راه سازی در قالب طرح مهر ماندگار در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان سلماس در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهای این شهرستان گفت: هفت پروژه بزرگ راه سازی در قالب طرح مهر ماندگار تا پایان دولت دهم در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسند.

علی نیکزاد، اعتبار مورد نیاز برای اتمام طرح های راه سازی آذربایجان غربی را 865 میلیارد تومان عنوان نمود و افزود: اتصال مرکز استان به شبکه ریلی کشور، احداث سه پروژه راه اصلی و اتمام پروژه آزاد راه تبریز- بازرگان در حوزه آذربایجان غربی به همراه دو تقاطع غیر هم سطح از جمله طرح هایی است که با اختصاص اعتبارات ویژه تا پایان دولت دهم به بهره برداری می رسند.

گفتنی است 171 پروژه با اعتباری بیش از 26 هزار میلیارد تومان در قالب طرح مهر ماندگار به عنوان پروژه های حوزه راه و شهرسازی در کشور، در حال اجرا و بهره برداری هستند.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در بازدید از پروژه های مسکن مهر در سلماس با تاکید بر تسریع در روند اجرا و بهره برداری از این طرح ها گفت: با توجه به مشکلات عمده این طرح ها و کم کاری پیمانکاران و تعاونی ها در تکمیل این واحدها مقرر شد با تغییر وضعیت ساخت این طرح ها به صورت قرارداد سه جانبه تا پایان دولت دهم کلیه واحدهای مسکن مهر نیز به بهره برداری برسند.

در این بازدید پیمانکاران و صاحبان تعاونی ها نیز با بیان مشکلات خود به ارائه گزارشی درباره روند اجرای این طرح ها پرداختند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.