مديركل راه و شهرسازي خراسان شمالي خبر داد :

325 كيلومتر راه روستايي به بركت سفر رهبري در استان احداث مي شود

مديركل راه و شهرسازي خراسان شمالي از ساخت 325 كيلومتر راه روستايي به بركت سفر مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) طي 3 سال در استان خبر داد .

 به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان خراسان شمالي ، علي اصغر بديعي مقدم ضمن اعلام خبر فوق گفت : در استان خراسان شمالي 4 هزار و 265 كيلومتر راه روستايي وجود دارد كه هزار و 800 كيلومتر آن آسفالت است .

وي افزود : پس از ساخت 325 كيلومتر راه روستايي از طريق محل اعتبارات سفر در استان ، به شاخص راه روستايي استان 15 درصد اضافه مي شود و به عدد 55 درصد خواهد رسيد كه با شاخص كشوري فاصله كمي دارد .

مهندس بديعي مقدم به محور بجنورد – سنخواست اشاره كرد و گفت : اين محور از اهميت زيادي در توسعه حمل و نقل در استان برخوردار است كه به دليل كمبود اعتبار به كندي پيش مي رود .

وي ابراز كرد : طول اين محور 75 كيلومتر مي باشد كه 50 كيلومتر از آن در دست پيمان و ساخت مي باشد كه 12 كيلومتر آن آسفالت شده است و مابقي 25 كيلومتر آن مطالعه شده است ولي به پيمان واگذار نشده است .

مديركل راه و شهرسازي به پروژه هاي در دست اجراي قرارگاه خاتم اشاره و افزود : 170 كيلومتر از محورهاي روستايي در استان در دست قرارگاه خاتم الانبياء در حال انجام است .

انتهاي پيام/
برچسب ها: راه روستایی ، برکت ، سفر ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار