فعالیت ۲۷۵ پایگاه اوقات فراغت در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۲۷۵پایگاه غنی سازی اوقات فراغت برای دانش آموزان در تابستان سال جاری پیش بینی شده است.

 موسوی نژادگفت: برای غنی‌سازی دانش آموزان دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی، ایجاد ۲۷۵ پایگاه با ۴۰ رشته هنری، ورزشی، علمی و معارف پیش بینی شده که در تابستان امسال، فعالیت خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری نشست ستاد غنی سازی اوقات فراغت استان اظهار کرد: در سال گذشته ۱۲ هزار و ۷۳۰ دانش آموز دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی در رشته‌های مختلف ثبت نام کرده بودند که پیش بینی می‌شود، امسال این میزان از حیث تعداد پایگاه و دانش آموز ۳ درصد رشد داشته باشد.

موسوی نژاد با بیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت در توانمندسازی جوانان و نوجوانان نقش مؤثر و تعیین کننده‌ای دارد، تصریح کرد: برنامه‌ریزی و هدایت اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان را راهبردی برای اعتلای فرهنگ کار و تلاش جهادی، مهارت آفرینی، ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی و تقویت مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف تشکیل کلاس‌های غنی سازی اوقات فراغت به شمار می‌رود.

وی ادامه‌داد: فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی و هنری، ورزشی و مهارت‌آفرینی مهم‌ترین موضوعات کلاس‌های غنی سازی اوقات فراغت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی یادآور شد: در خلال فعالیت‌های اوقات فراغت بی شک استعدادیابی نیز در بخش‌های مختلف صورت می‌گیرد که این موضوع نیز بسیار حائز اهمیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.