دستگیری یک کلاهبردار در چهارمحال و بختیاری

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با فریب سالمندان حساب آن‌ها را خالی می‌کرد.

سرهنگ مرتضی عسگری رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت:با شکایت متعدد افراد سالمند در پلیس فتا مبنی برخالی شدن حساب بانکی آن‌ها به‌صورت ناگهانی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکیان مبنی بر کمک فرد ناشناس برای دریافت پول از عابر بانک و خالی شدن حساب بانکی آن‌ها و سرنخ‌های موجود اقدامات اولیه برای شناسایی متهم آغاز شد.

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری افزود: با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، متهم موردنظر پرونده شناسایی و با دستور مقام قضایی به این پلیس احضار شد.


بیشتر بخوانید


عسگری گفت: متهم در مواجه با مدارک پلیس، با اقرار به جرمش، انگیزه خود را سودجویی عنوان کرد که با حضور در کنار دستگاه عابر بانک و فریب افراد مسن که قادر به کار کردن با دستگاه عابر بانک نبودند، اقدام به خالی کردن حساب بانکی آن‌ها و انتقال وجه موجود در حساب بانکی به کارت دیگر می‌کرد.

وی افزود: شهروندانی که در استفاده از دستگاه‌های خودپرداز ناتوان هستند در مواقع لزوم فقط به کمک آشنایان و اقوام خود اعتماد کنند.

سرهنگ عسگری از کاربران فضای مجازی درخواست کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و کانال رسمی پلیس فتا با ما در میان بگذارند.

برچسب ها: پلیس فتا ، حساب بانکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار