پاشینیان عید فطر را به رهبر انقلاب تبریک گفت

نخست وزیر ارمنستان در دو پیام جداگانه فرا رسیدن عید سعید فطر را به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور ایران تبریک گفت.

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در دو پیام جداگانه فرا رسیدن عید سعید فطر را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای و سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در بخشی از پیام نخست وزیر ارمنستان به رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است: «فرا رسیدن عید سعید فطر را که نماد پایان تهذیب نفس و روزه داری است به شما و ملت دوست جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم. آرزو می‌کنم این عید نورانی یار جدایی ناپذیر مردم ایران همسایه و دوست باشد.

دولت و مردم ارمنستان برای روابط گرم ارمنستان و ایران با قدمت هزاران ساله ارزش زیادی قائل هستند، روابطی که امروزه به عنوان نمونه‌ای درخشان از گفتگوی مؤثر بین مسیحیت و اسلام، افق‌های جدیدی را در جهان فتح خواهد کرد. آینده به نفع مردم و ثبات منطقه است.

در پیام نیکول پاشینیان خطاب به رئیس جمهور ایران آمده است: «عید سعید فطر را به شما صمیمانه تبریک می‌گویم. باروری و برکت این عید همیشه همراه مردم همسایه و دوست ایران باشد. صمیمانه امیدوارم که به دلیل اراده سیاسی و مشارکت پایدار شاهد گسترش همکاری‌های دو کشور در راستای رفاه مردم ارمنستان، ایران و امنیت منطقه باشیم. با استفاده از این فرصت، موفقیت‌های جدید و صلح پایدار را برای ملت ایران آرزومندم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
یاشا هموطن
آخرین اخبار