آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی به صدا در آمد

پس از جنایت سه شنبه رژیم صهیونیستی در حمله به جنین بامداد چهارشنبه رسانه‌های فلسطینی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های مجاور غزه خبر دادند.

برخی منابع خبری گزارش دادند آژیر خطر شلیک راکت در شهر "سدیروت" در جنوب سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است.
به گزارش خبرگزاری "سما" فلسطین، شنیده شدن صدای آژیر پس از آن روی می‌دهد که گروه عرین الاسود (کنام شیران) در بیانیه‌ای در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها به شهادت رساندن فلسطینیان در جنین و زخمی کردن ده‌ها تن از آنان اعلام کرد که به زودی انتقام این جنایت را خواهیم گرفت.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه به شهر جنین در کرانه باختری حمله کردند که با مقاومت نیرو‌های مقاومت فلسطین مواجه شدند.
در این درگیری‌ها، ۶ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و ۲۶ تن دیگر زخمی شدند.
با روی کارآمدن دولت راست افراطی رژیم صهیونیستی و حضور وزیران تندرویی، چون "ایتامار بن گویر" وزیر امنیت داخلی و "بزالل اسموتریچ" وزیر دارایی در کابینه نتانیاهو، سخت گیری‌ها و جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین به ویژه نیرو‌های مقاومت شدت گرفته است.
جنایت صهیونیست‌ها واکنش بسیاری از کشور‌های اسلامی را نیز به دنبال داشت و کشور‌های قطر، ترکیه، مصر و اردن نیز تاکنون حمله نظامیان اسرائیلی به اردوگاه جنین را محکوم کرده و خواهان توقف این گونه اقدامات یکجانبه شدند که موجب تشدید تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار