آغاز تعمیر ۱۰۷۴۰ واحد مسکونی زلزله زده در خوی

مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: با استقرار ستاد‌های معین آذربایجان غربی،تعمیر ۱۰۷۴۰ واحد مسکونی زلزله زده خوی آغاز شد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با استقرار ستاد‌های معین آذربایجان غربی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی عملیات آواربرداری و ابلاغ دستورکار‌های واحد‌های مسکونی تعمیری تا پایان اسفند به اتمام خواهد رسید.

جعفر برزگر افزود: دستورکار‌های تعمیری تاکنون به ۱۰ هزار ۷۴۰ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی زلزله زده شهرستان خوی برای تعمیر و سکونت شهروندان ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: ابلاغ دستورکار‌های واحد‌های تعمیری در مناطق زلزله زده شهرستان خوی به منظور تعمیرات سریع و سکونت مردم عزیز در منازل به سرعت ادامه دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان غربی می گوید: عملیات آواربرداری واحد‌های احداثی نیز در ۱۶ محور با استقرار ۱۴۰ دستگاه ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ۶ استان آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان و قزوین و سایر دستگاه‌های خدمات رسان استان با سرعت ادامه دارد و تاکنون از مجموع ۲ هزار ۱۲۰ واحد احداثی، آواربرداری ۷۵۰ واحد مسکونی در شهر فیرورق و روستا‌ها به اتمام رسیده است.

وی افزود: لیست واحد‌های احداثی جهت صدور پروانه ساختمانی به مراجع صدور پروانه از جمله دهیاری‌ها و شهرداری ارسال شده است تا در کوتاهترین زمان ممکن فرآیند صدور پروانه‌های ساختمانی در محل روستا‌ها و شهر‌ها صورت گیرد.

برزگر گفت: مصالح ساختمانی از جمله سیمان و میلگرد مورد نیاز جهت شروع عملیات پی کنی و بتن ریزی از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن تامین و به ۳۷۵ واحد مسکونی روستایی آواربرداری شده توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.