۴۰ گروه جهادی در خدمت زلزله زدگان خوی

مسئول بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: ۴۰ گروه جهادی در آوار برداری مناطق زلزله زده خوی به کمک مردم و دستگاه‌های اجرایی شتافتند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۴۰ گروه جهادی بعد از عملیات امداد و نجات  در مرحله آوار برداری در مناطق زلزله زده در مناطق شهری و روستایی زلزله زده خوی به کمک مردم و دستگاه‌های اجرایی ستاد بازسازی شتافتند.

سرهنگ پاسدار علی حیرانی  گفت: گروه‌های بسیجی از نقاط مختلف استان و سایر استان‌های کشور در مرحله آوار برداری از تخلیه منازل گرفته تاتخریب واحد‌های خسارت دیده برای آوار برداری و کاربا ماشین آلات به مردم و دستگاه‌های اجرایی ستاد بازسازی کمک می کنند.

وی افزود: این گروه‌ها در مرحله آوار برداری و آ ماده سازی منازل برای تخریب زیر نظر گروه‌های تخصصی مهندسی عمل می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای استان همچنین از تشکیل قرارگاه ملی جهادگران در خوی برای مشارکت بیشتر بسیج سازندگی در آوار برداری و بازسازی خبرداد و گفت: در اجرای این طرح تعداد زیادی گروه‌های جهادی از سراسر کشور برای کمک به بازسازی منازل مردم حضور خواهند یافت.

از زمان وقوع زمین لرزه  ۵ و ۹ دهم ریشتری ۸ بهمن در خوی بیش از  ۷۰ گروه‌ جهادی از اقشار مختلف. در مناطق زلزله زده این شهرستان حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.