برگزاری آیین اختتامیه پنجمین جشنواره گوهر فاطمی و شمیم علوی

در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره گوهر فاطمی و شمیم علوی از ۶۶ شرکت کننده برگزیده، تقدیر شد.

محمدی مسئول مرکز فرهنگی سپاه پاسداران استان کرمانشاه گفت: ۴۳۹ نفر در جشنواره گوهر فاطمی و ۳۰۰ نفر در جشنواره شمیم علوی شرکت کرده اند که پس از بررسی آثار، هیات داوران، ۲۲ نفر را در جشنواره گوهر فاطمی و ۴۴ نفر را در جشنواره شمیم علوی به عنوان برگزیده معرفی کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه نیز با گرامیداشت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: بانوی مکرم اسلام و دختر گرامی رسول ختمی مرتبت حضرت محمد (ص)، اسوه تقوا، دیانت، عقلانیت، پاکدامنی، دفاع از حریم ولایت و الگوی همسرداری و فرزند پروی است که ضرورت دارد شخصیت والا و الهی ایشان بیش از پیش در جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان حجاب را بیانگر هویت اسلامی جامعه دانست و خاطرنشان کرد:حجاب تجلی هویت اسلامی زنان مسلمان در مبارزه با تهاجم فرهنگی است، و به همین دلیل، دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب، همواره درصدد ترویج فرهنگ برهنگی در جامعه بوده اند.

جشنواره گوهر فاطمی با موضوع حجاب، ویژه عموم مردم و جشنواره شمیم علوی با موضوع آزاد ویژه خانواده سپاه پاسداران در قالب عکس، پوستر، دل نوشته، مقاله، تئاتر، نقاشی، مینیاتور، کتابخوانی، قصه، صنایع دستی و رباتیک برگزار شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.