سرویس‌های بهداشتی عمومی اردبیل ساماندهی می‌شوند

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: سرویس‌های بهداشتی عمومی استان طی یک ماه آینده تعیین تکلیف می‌شوند.

فردین عینی گفت: پیش از این ۵۲ سرویس بهداشتی عمومی در سطح استان توسط وزارت میراث‌فرهنگی ایجاد شده است که هم اکنون تعدادی از آن‌ها در سطح مطلوب قرار دارند و در حال بهره‌برداری هستند.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: باقی سرویس‌های بهداشتی موجود باید طی یک ماه آینده تعیین تکلیف شوند و باید بتوانیم حداکثر بهره‌برداری را به ویژه در آستانه رویداد اردبیل ۲۰۲۳ از تاسیسات بهداشتی ایجاد شده داشته باشیم.

عینی تاکید کرد: سرویس‌های بهداشتی جز نیاز‌های اساسی گردشگری هستند و با توجه به شروع رویداد اردبیل ۲۰۲۳ و البته با نزدیک شدن به فصل گردشگری جدید در انتهای سال نیاز است که ساماندهی این تاسیسات در دستور کار قرار بگیرد.

او ادامه داد: برخی از سرویس بهداشتی‌های موجود با مشکل انشعابات روبرو هستند و تعدادی دیگر نیاز به تعمیرات اساسی دارند و همچنین برخی از آن‌ها نیز به دلیل عدم تعهد پیمانکار نیمه کاره باقی مانده‌اند که همه این موارد باید در اسرع وقت تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.