کلنگ زنی مدرن‌ترین مجتمع آبگرم شمالغرب در شهرستان نیر

فرماندار شهرستان نیر گفت: مدرن‌ترین آبگرم شمالغرب کشور به‌زودی در شهرستان نیر کلنگ‌زنی خواهد شد.

شهرام محمدی گفت: به‌زودی فاز عملیاتی مدرن‌ترین آبگرم شمالغرب در شهرستان نیر کلنگ‌زنی و شروع خواهد شد.

فرماندار شهرستان نیر می‌گوید: در شهرستان نیر، ۲۳ چشمه آبگرم وجود دارد که متاسفانه فقط یکی از این چشمه‌ها فعال است.

محمدی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون از پتانسیل و ظرفیت‌های گردشگری شهرستان نیر استفاده نشده است، تصریح کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری و اعطای تسهیلات بانکی، کم‌کاری رخ داده است.

او می‌گوید: تاکنون مشخص نشده که متولی اصلی منطقه بولاغلار، شهرداری نیر است یا سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، اما قطعا در صورت رفع مشکل و تعیین شدن متولی، خدمات‌رسانی به شکل مناسبی انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان نیر گفت: یکی از مشکلات این منطقه گردشگری، کمبود سرویس بهداشتی است که راه‌اندازی ۴۰ سرویس بهداشتی در دستور کار قرار دارد.

محمدی می‌گوید: شهرستان نیر به عنوان یکی از مهم‌ترین ورودی‌های استان اردبیل بوده و روزانه ۲۰ هزار خودرو از این مسیر وارد استان می‌شوند به طوری که در تعطیلات چند روزه خردادماه بیش از ۴۵۰ هزار خودرو وارد استان شد.

او گفت: از سال ۸۶ موضوع احداث دامپروری در شهرستان نیر مطرح بوده که طی چند ماه اخیر باتوجه به ارتباطات و مذاکرات صورت گرفته با مجموعه شستا، ۲۱ هکتار زمین برای دامپروری شستا اختصاص خواهد یافت.

فرماندار شهرستان نیر گفت: باتوجه به پتانسیل دامپروری شهرستان، در صورت توجه ویژه استانی و ملی، می‌توان نیر را به عنوان قطب دامپروری منطقه معرفی کرد.

محمدی می‌گوید: یکی از مشکلات اصلی شهرستان نیر، عدم آنتن‌دهی تلفن همراه و پایین بودن سرعت اینترنت است که از مسوولان استانی و ملی درخواست داریم باتوجه به گردشگرپذیر بودن منطقه، در اسرع وقت مشکل موجود را رفع کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.