اجرای ۱۸۷ پروژه آموزشی و پرورشی در اردبیل

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۸۷ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در مناطق مختلف استان اردبیل در حال اجرا است.

حسن محمدی ادیب گفت: از این تعداد پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی ۱۳۲ مدرسه در قالب ۵۷۳ کلاس درس در حال احداث است که تلاش می‌کنیم تا شروع سال تحصیلی بخشی از این واحدهای آموزشی را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل می گوید: هفت سالن ورزشی، ۲ زمین چمن مصنوعی، یک استخر، ۲۰ نمازخانه مستقل و ۲۵ سرویس بهداشتی نیز در مناطق مختلف استان با اولویت مناطق محروم و عشایری در حال اجرا است که این پروژه‌ها نیز با سرعت بیشتر در مدت ۲ سال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

به گفته او، از ۲۰ نمازخانه مستقل که از محل مصوبات سفر رئیس جمهور تأمین اعتبار شده، تا مهرماه ۱۰ نمازخانه به بهره‌برداری خواهد رسید و مابقی نمازخانه‌های مستقل مدارس نیز تا دهه فجر آماده افتتاح خواهد شد.

محمدی ادیب از تکمیل هفت سالن ورزشی خبر داد و گفت: سه سالن تا مهرماه و چهار سالن ورزشی نیز تا دهه فجر آماده افتتاح خواهد شد.

او در ادامه می گوید: از ۱۳۲ مدرسه در حال احداث، ۹۰ مدرسه تا دهه فجر و ۴۱ واحد آموزشی نیز تا مهرماه در سطح استان افتتاح شده و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار