معرفی برترین‌های المپیاد ورزشی کارکنان کمیته امداد منطقه ۷ کشور

المپیاد ورزشی کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه ۷ کشور امروز در بیرجند به کار خود پایان داد و برترین‌های این مسابقات معرفی شدند.

عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: المپیاد ورزشی کارکنان کمیته امداد منطقه ۷ کشور به میزبانی بیرجند از سه شنبه شب ۲۴ آبان آغاز شده و تا امروز ۲۶ آبان ادامه داشت.

او افزود: در این رقابت‌ها اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی میزبان استان‌های خراسان رضوی، یزد و سیستان و بلوچستان در رشته‌های فوتسال، والیبال، داژبال (وسطی)، کبدی و بسکتبال بود که از هر استان ۵ تیم آقایان در رشته‌های مختلف حضور داشته و در مجموع ۲۰ تیم هستند.

عرب بیان کرد: در ۸ منطقه کشور این رقابت‌ها برگزار شد که از هر منطقه یک تیم به مسابقات نهایی صعود کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در پایان این مسابقات در رشته فوتسال خراسان رضوی مقام اول، خراسان جنوبی مقام دوم، سیستان و بلوچستان مقام سوم و در رشته والیبال نیز خراسان رضوی مقام اول، یزد مقام دوم و خراسان جنوبی مقام سوم را کسب کرد.

او ادامه داد: همچنین در رشته بسکتبال خراسان رضوی مقام اول، خراسان جنوبی مقام دوم، سیستان و بلوچستان مقام سوم و در رشته داژبال (وسطی) یزد مقام اول، خراسان جنوبی مقام دوم، سیستان و بلوچستان مقام سوم و در رشته کبدی نیز خراسان رضوی مقام اول، خراسان جنوبی مقام دوم و سیستان و بلوچستان مقام سوم را از آن خود کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار