مشعل المپیاد ورزشی کارکنان کمیته امداد منطقه ۷ کشور در بیرجند روشن شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان کمیته امداد منطقه ۷ کشور به میزبانی بیرجند از سه شنبه شب ۲۴ آبان تا ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

 عرب گفت: المپیاد ورزشی کارکنان کمیته امداد منطقه ۷ کشور از سه شنبه شب ۲۴ آبان ماه به مدت دو روز به میزبانی بیرجند برگزار خواهد شد.

به گفته او در این رقابت‌ها اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی میزبان استان‌های خراسان رضوی، یزد و سیستان و بلوچستان در رشته‌های فوتسال، والیبال، داژبال، کبدی و بسکتبال است که از هر استان ۵ تیم آقایان در رشته‌های مختلف حضور دارند و در مجموع ۲۰ تیم هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی تصریح کرد: در ۸ منطقه کشور این رقابت‌ها برگزار خواهد شد که از هر منطقه یک تیم به مسابقات نهایی صعود می‌کند که مرحله بعدی این رقابت‌ها به احتمال زیاد در آذر ماه خواهد بود.

عرب با اشاره به اینکه افتتاحیه این رقابت‌ها  از ساعت ۲۰ امشب با حضور مسئولان ورزش و جوانان و رؤسای هیئت‌های فوتبال، بسکتبال، والیبال، کبدی و سایر مسئولان آغاز شد گفت: همچنین مراسم اختتامیه جمعه ۲۶ آبان ماه بعد از اتمام رقابت‌ها خواهد بود.

او در مورد سطح آمادگی تیم‌های خراسان جنوبی در این رقابت‌ها گفت: با توجه به این که حریفان ما هم سطح بالایی دارند به عنوان مثال در کبدی همیشه سیستان حرف اول را می‌زند و حریفان قدرتمندی هستند و در فوتسال و الیبال هم خراسان رضوی و یزد تیم‌های قوی دارند، با همه این شرایط تیم‌های استان از دو ماه پیش تمرین می‌کنند و آمادگی خوبی دارند و هیئت‌های ورزشی استان هم کمک خوبی در زمینه مربی و سایر امکانات داشته اند و امید داریم که در تمامی رشته‌ها مقام به دست آوریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.