رئیس فدراسیون کبدی کشور

هیئت‌‌های استانی کبدی ‌توسعه می‌یابد

کبدی رشته بومی و محلی است که در نقاط مختلف کشور استعداد‌های بسیاری در این زمینه وجود دارد و خراسان جنوبی هم از استعداد خوبی در این خصوص برخوردار است.

اورسجی رئیس فدراسیون کبدی کشور در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت کبدی استان گفت: فدراسیون کبدی با بهره‌گیری از هشت استراتژی درصدد است تا تهدید‌ها و نقاط ضعف را برای توسعه این رشته ورزشی به فرصت تبدیل کند.

وی افزود: فلسفه حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در مجامع عمومی هیأت‌های ورزشی این است که از منابع انسانی آن‌ها برای توسعه رشته‌های ورزشی استفاده شود.

اورسجی با اشاره به اینکه در این راستا با هیأت‌های ورزشی دانش آموزی و دانشجوی کشور تفاهم نامه‌های منعقد کرده‌ایم، گفت: چند دوره رقابت‌های کبدی هم با همکاری هیأت‌های ورزشی کارگری برگزار کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: امروز بیش از گذشته ورزش در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند و با وجود همه دشمنی‌های که با این ملت می‌شود، ورزشکاران ما با حضور ارزشمند خود در رقابت‌های بین‌المللی، مقام‌های ارزنده‌ای را کسب و زمینه شادابی مردم را فراهم می‌کنند.

اورسجی افزود: هرچه از دستم بر آید برای کمک به توسعه کبدی خراسان جنوبی انجام خواهم داد و در این راستا در هفته‌های آینده مبالغی واریز خواهد شد و ۵۰ دست لباس ورزشی و تاتامی برای استفاده ورزشکاران خراسان جنوبی ارسال می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان هم بیان داشت: پتانسیل‌های خیلی خوبی در شهرستان‌های خراسان جنوبی وجود دارد و از همه ظرفیت‌های موجود برای توسعه کبدی استان باید استفاده شود.

با حضور رئیس فدراسیون کبدی کشور، مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت کبدی استان برگزار شد.

مرتضی عربی آیسک با ۱۳ رأی اعضای مجمع عمومی انتخابات رئیس هیأت کبدی، سکاندار این هیأت ورزشی خراسان جنوبی برای مدت چهار سال شد.

رئیس جدید هیأت کبدی استان باید برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت مناسبی بر اساس تقویم ورزشی انجام دهد و علاوه بر تجهیز پایگاه‌های کبدی شهرستان‌ها، زمین‌های ساحلی هم ایجاد و دوره‌های مربیگری و داوری و دوره‌های بازآموزی برگزار شود.

برچسب ها: کبدی ، ورزش و جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.