آغاز فروش فوق‌العاده پژو ٢٠٧ ویژه مادران

گروه صنعتی ایران‌خودرو از امروز (شنبه ٢١ آبان ماه) طرح فروش فوق‌العاده خودرو پژو ٢٠٧ فرمان‌برقی ویژه مادران را به مدت سه روز اجرا می‌کند.

 پس از اتمام عمر سامانه تخصیص یکپارچه خودرو‌ها و واگذاری مجدد اجرای طرح‌های فروش محصولات و انجام قرعه‌کشی (صرفا برای محصولات ایران‌خودرو)، این گروه صنعتی برای سومین بار در پنجشنبه هفته گذشته طرح فروش هفت محصول خود در قالب فروش فوق‌العاده (دو محصول) و پیش‌فروش یکساله (پنج محصول) با روش قرعه‌کشی را اجرا کرده است.

حال ایران‌خودرو در راستای طرح حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، همزمان با عرضه خودرو پژو ٢٠٧ در بورس کالا که به تازگی پذیرش شده است، از امروز (شنبه ٢١ آبان ماه) طرح فروش فوق‌العاده این خودرو (پژو ٢٠٧ فرمان برقی) با موعد تحویل حداکثر سه ماهه را برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم به بعد آن‌ها از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد به دنیا آمده باشد، اجرا می‌کند.

متقاضیان از امروز به مدت سه روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند. مادرانی که در طرح‌های سابق موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند در طرح جاری ایران‌خودرو ثبت‌نام کنند.

انجام قرعه‌کشی بسته به تعداد متقاضیان

طبق اعلام این گروه خودروسازی، در صورت بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، قرعه‌کشی روز چهارشنبه هفته جاری (٢۵آبان‌ماه) در حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار خواهد شد؛ در غیر اینصورت، به تمامی ثبت‌نام‌کنندگان خودرو تخصیص داده خواهد شد.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد، سند خودرو‌های واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهند بود و شماره تلفن همراه معرفی شده بایستی به نام فرد متقاضی باشد.

پس از وجه واریز (منتخبان یا همه ثبت‌نام‌کنندگان) و پیش از ایجاد قرارداد، اطلاعات مادران واریز وجه کرده، به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود؛ در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و مابعد، بر اساس ابلاغیه مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام متقاضی غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز کاری مسترد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ramin
۰۹:۵۴ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
با سلام YJC
واقعا شبکه خبرنگاران جوان بسیار گزینشی و بر خلاف تعهد خبرنگاری که همان صیانت از نظرات مردم رعایت اصل صداقت و شفافیت, رفتار میکند
بعد میگویند چرا اخبار رسانه های خارجی را دنبال میکنید و مطالباتتان را آنجا پیگیری میکنید؟
مگر شما پیام های ما را منتشر میکنید که چنین انتظاری دارید؟

یا نظرات را منتشر نمیکیند یا متاسفانه متاسفانه شاهد هستیم که برخی پیام ها را edit و اصلاح میکنید و بعد منتشر میکنید که بسیار کار نادرست و خطرناک از نظر جامعه مدنی و دموکراسی است

لطفا وزارت صمت و یا هر ارگان مسوولی پاسخ بدهد و YJC هم پیگیری و اطلاع رسانی شفاف کند:

چرا برای خانواده های که 3 قلو و 4 قلو و به بالا دارند تسهیلات خودرویی تعلق نمیگیردد؟ مگر چند سه قلو و به بالا طی 10 سال اخیر بدنیا آمده است که نمیتوانید مدیریت کنید آمار را از اداره مربوطه اخذ نمایید و اعلام نمایید. نه وام نه مسکن نه خودرو نه هیچ تسهیلاتی....اگر دروغ میگوییم مدرک پرداخت تسهیلات به این خانواده ها را طی 10 سال اخیر گزارش علنی با آمار منتشر نمایید

من چندین بار این مسله را از "باشگاه خبرنکارن جوان" جهت پیگیری و ارایه گزارش در این رسانه خبرگزاری پیگیری , کامنت و ...کرده ام ولی یا منتشر نمیشود یا اهمیتی داده نمیشود یا ما را طلبکار خطاب میکنند!

این خبرگزاری برای انتقال شفاف و بی پرده درد و دل مردم و پیگیری شما YJC طراحی شده است نه صرف انتشار خبر این و آن. اگر اینطور هست پس بخش کامنت را غیر فعال کنید

چرا جامعه را با این تصمیمات دچار نا امیدی می کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
چه مسخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۶ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
واقعا چرا از آبان به بعد فقط تعلق میگیره یعنی یکی یک ماه زودتر به دنیا اومده مادرش چ فرقی با اونی ک آبان متولد شده داره؟؟
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۲:۱۹ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
زوری هست !!!
مردم نان ندارن بخورن .
تو خرج بچه اول موندن
اون وقت تو این مملکت گل بلبل ماشین دار شدن شده ارزوه
ای خدااااااااااااا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
طرح مزخرف!
تبعیض طبقاتی!
بقیه مردم پس چی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
دیگه اما و اگرش برا چیه
این همه مادر جوان هست که سه یا بیشتر از سه فرزند دارن
حالا چون فرزند سومشون قبل ۱۴۰۰ بدنیا اومده مشکلات مادران سه فرزندی که فرزند سومشون بعد از ۱۴۰۰ بدنیا اومده ندارن؟؟؟؟؟؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ramin
۱۰:۲۹ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
ما چی بگیم که سه قلو 6 ساله داریم

محرووم از همه چی سهام عدالت , وام و و .... خودرو یکیشه برادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
این چه قانویه چرا بچه های ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد خانواده ای که بچه اش 20 خرداد 1400 به دنیا اومده اشتباه کرده از همه عزیزان yjc میخوام حتما پیگیری کنند الان یک خانواده 4 نفری هستیم و هرچی ثبت نام هم میکنیم هیچ خودرویی برنده نشیدم واقعا ازتون میخوام این موضوع را پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
اول استعلامات بعدقرعه کشی ....درست میگم ...ولی ظاهرا برعکسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
مگه قرار نبود طرح حمایت از خانوار بدون قرعه کشی باشه-
حداقل ظرفیت را بیشتر کنید- چند بار داریم شرکت می کنیم ولی اسممون نمیوفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
خجالت هم خوب چیزیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
این مسخره بازیا کی تموم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
چرا به من که دارای سه فرزند، که فرزند اولم معلولیت خیلی شدید داره شامل نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۲۷ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
سلام کسانی که طرح مادران به تاریخ 19شرکت کردن میتونن طرح مادران 21 هم شرکت کنن
Iran (Islamic Republic of)
شکوفه
۱۰:۲۸ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
قیمت ثبت نامی چند هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
چرا از اول آبان قرعه کشی نمیکنن فکر بقیه رو هم بکنین
آخرین اخبار