کارخانه شمش چدن خاوران به چرخه تولید بازگشت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از بازگشت کارخانه شمش چدن خاوران به چرخه تولید خبر داد.

اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در محل کارخانه چدن خوسف و با حضور فرماندار و مدیران دستگاه‌های متولی برگزار شد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با تغییری که در ساختار موجود رقم خورد، کارخانه چدن کویر خاوران بعد از مدت‌ها رکود، به چرخه تولید برگشت.

او افزود: به منظور تحقق طرح نهضت احیای واحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال و بنا به تدبیری که در استان صورت گرفت، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل واحد‌های تولیدی مشکل دارد برگزار می‌شود.

اشرفی بیان کرد: جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کارخانه چدن خوسف هم در همین جهت برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیگیری‌های شخص استاندار برای رفع مشکلات این واحد تولیدی، عنوان کرد: این واحد تولیدی با انتخاب مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره جدید و با مشارکت شرکت‌های پارت گوال و چدن کویر خاوران به چرخه تولید برگشت.

به گفته او مدیرعامل جدید وظیفه دارد کار‌ها را به نحو احسن پیش ببرد.

اشرفی ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگروه‌ها و پیگیری مشکلات واحد‌های تولیدی این است که شاهد رونق تولید در این مجموعه‌ها باشیم.

اشرفی تأکید کرد: احیاء و بازگشت واحد‌ها به چرخه تولید، برگشت نیروی انسانی به محیط کار و کسب درآمد بیشتر را به همراه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: هدف کلان دولت این است که از تمام ظرفیت‌های در اختیار دستگاه‌های اجرایی در جهت نهضت احیای واحد‌های نیمه فعال و راکد استفاده شود.

او با تأکید بر این که در رفع مشکلات واحد‌های تولیدی، نگاه بخشی و جزیره‌ای نداریم، بیان کرد: کوتاهی دستگاه‌ها در زمینه رفع مشکلات واحد‌های تولیدی پذیرفتنی نیست.

اشرفی با ذکر این نکته که بین تولید کنندگان و مدیران نباید هیچ فاصله‌ای باشد، گفت: ارتباط تولید کننده‌ها با مدیران در جهت رونق تولید باید تداوم داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: برای احیای واحد‌های تولیدی استان اگر لازم باشد صد‌ها بار جلسه می‌گذاریم تا دوباره به چرخه تولید برگردند و به توسعه خراسان جنوبی کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.