جانشین فرمانده سپاه ارومیه خبرداد:

اجرای ۱۷۰۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ارومیه

جانشین فرمانده سپاه ارومیه گفت: ۱۷۰۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ارومیه برگزار می‌شود.

سرهنگ صفر باباپور در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ۱۷۰۰ برنامه در قالب ۲۶ عنوان و موضوع در سطح ارومیه اجرا خواهد شد، گفت: نخستین برنامه تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت فردا صبح حسینیه ثارالله ارومیه است که ۷۰۰ نفر تجلیل می‌شوند.

سرهنگ باباپور گفت: شرکت گردان و گروه‌های ممتاز در رژه نیرو‌های مسلح، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، یادواره شهدا و آبروی محله، اجرای برنامه با عنوان هر پایگاه یک شهید توسط یک هزار پایگاه و سرکشی از خانواده شهدا از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی و خانه‌های محروم، توزیع ۲۲ سری جهیزیه بین نیازمندان، مسابقات فرهنگی و ورزشی، سرود‌های پاتوقی، گشت‌های رضوی از جمله برنامه هاست، توزیع هزار بسته معیشتی و ۲۰ هزار پرس غذای گرم نیز در برنامه قرار دارد.

جانشین فرمانده سپاه ارومیه افزود: دفاع مقدس یک گنجینه است، که در اعصار و قرن‌های متمادی قابل الگوبرداری است و می‌توان از ذخایر آن سالیان سال بهره برداری کرد.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس مظهر ایستادگی، مقاومت و فداکاری است، ادامه داد: این اتفاقات نه تنها در ایران بلکه هر کشور دیگر رخ می‌داد، به خود می‌بالید.

سرهنگ باباپور با بیان اینکه انقلاب اسلامی با وجودی که نوپا بود، ولی با تدبیر و حکمت امام خمینی و رزمندگان اسلام به پیش رفت، اضافه کرد: هدف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در نطفه خفه کردن نظام و انقلاب بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.