گسترش تفکر بسیجی در فراتر از مرزهای ایران

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: تشکیل بسیج در گستره برون مرزی و منطقه ای، یک ابتکار عمل نوین از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی یکشنبه شب در یادواره سرداران و ۱۰۱۳ شهید سرافراز شهرستان خوی که در آستان مقدس امامزاده سید بهلول این شهر برگزار شد، گفت: فرمان اولیه امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج در کشور و گسترش آن به وسعت نظام و تشکیل آن درگستره برون مرزی و منطقه ای، یک ابتکار عمل نوین از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود.

سردار محمدحسین رجبی تشکیل گروه‌های مختلف با محوریت جبهه انقلاب و مقاومت را در سایه تفکر بسیجی دانست و افزود: انصارالله یمن، حزب الله لبنان، فاطمیون، زینبیون و ده‌ها حزب و گروه در سایه بسیج به وجود آمده و شاهدیم که روز به روز سایه ظلم و استکبار از این منطقه ریشه کن می‌شود.

وی گام دوم انقلاب را یک حرکت جهادی دانست و اضافه کرد: در امتداد فعالیت‌های گذشته، بسیج فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خود قرارداده و طبق فرامین معظم‌له به آن عمل می‌کند.

وی با اشاره به نسل کشی بی سابقه صهیونیست‌ها در غزه گفت: امروز رژیم غاصب صهیونیستی از سر استیصال و ترس دست به چنین جنایاتی می‌زند که در نوع خود یک شکست راهبردی برای آنان به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: ده‌ها مانع از سیستم‌های امنیتی پیشرفته گرفته تا سیم‌های خاردار و دستگاه‌های شناسایی قادر به جلوگیری از ورود رزمندگان جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی نشد که این امر نیز یک شکست برای این رژیم اشغالگر محسوب می‌شود.

سردار رجبی تاکید کرد: امتداد بسیج از ابتدا تاکنون همان تغییر سنگ به موشک بوده که امروز چنین بهم ریختگی در ساختار دشمن به وجود آورده است.

وی، حضور تمام قد آمریکا در این جنگ را یک شکست تاریخی دیگر برای استکبار جهانی دانست و گفت: آمریکا در هیچ جنگی، تمام داشته‌های خود را به میدان نیاورده بود، اما این جنگ باعث شد تا از پایگاه‌های خود در نقاط مختلف منطقه، نیرو‌های ویژه و زبده به اسرائیل بفرستد.

در این یادواره که با حضور گسترده قشر‌های مختلف مردم، بسیحیان و مسئولان شهرستان برکزار شد از  خانواده شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهرستان خوی قدردانی شد یاد و خاطره ۲۱ سردار شهید و شهدای سرافراز خوی گرامی داشته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.