تدوین سند تحول بسیج

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سند تحول بسیج بر مبنای حضور فعالانه بسیجیان در عرصه‌های مختلف تدوین شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر گفت: سند تحول بسیج بر مبنای حضور فعالانه بسیجیان در عرصه‌های مختلف تدوین شده است و همه بسیجیان وظیفه دارند بر اساس سند تحول در تمامی ماموریت‌های محوله فعالانه حاضر باشند. ️

سردار محمد حسین رجبی با تاکید بر لزوم اجرای سند تحول بسیج افزود: باید بسیجیان با روحیه انقلابی در کوتاه‌ترین زمان و با بضاعت کم در جامعه امروزی نقش خود را ایفا کنند. ️

وی با بیان اینکه هیچ کشوری نباید تاریخ خود را فراموش کند و بسیجیان در این زمینه و در انتقال فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس نقش بسزایی دارند ادامه داد: همه بسیجیان باید روایتگر تاریخ ایستادگی و مقاومت این مرز و بوم و ملت باشند چرا که دشمن می‌خواهد تاریخ را تحریف کرده و جای حق و باطل را عوض کند و لازم است در مقابل این هدف دشمنان، قیام کرد و مانع از تحریف تاریخ شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: دفاع مقدس یک تاریخ باعظمت، ماندگار، ریشه دار و اثرگذار بر اساس ارزش‌های دینی است و باید یک کار فاخر فرهنگی و پایدار در راستای تبیین رشادت‌های رزمندگان اسلام در منطقه شمالغرب انجام شود.

حجت الاسلام علی فیاضی نماینده، ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی هم در این آیین گفت: جشنواره مالک اشتر یک جشنواره عظیم در رده‌های سپاه است که هرسال برای تقدیر از زحمات بسیجیان برگزار می‌شود.

در ادامه این آیین در راستای تبیین رشادت‌های بسیجیان برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری اجرا شد و در پایان از ۱۳۰ نفر از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر با اهدای لوح تجلیل شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.