نماینده ولی فقیه:

درخت تنومند بسیج روز به روز بارورتر و و میوه آن شیرین‌تر می‌شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: درخت تنومند بسیج روز به روز بارورتر و و میوه آن شیرین‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با فرمانده سپاه شهدا و جمعی از فرماندهان بسیج اقشار استانکه به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج ترتیب یافت تشکیل بسیج را نتیجه دور اندیشی حضرت امام خمینی رحمت الله تعالی علیه دانست و گفت: دو مسئله اخلاص و ارتباط وسیع با خداوند متعال به درجه خلوص بسیج افزود و آن‌ها را در کار‌ها موفق گرداند و باید روحیه اخلاص و ارتباط با خدا حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ادامه داد: بسیج بود که در مقابل فتنه‌ها ایستاد و ایران اسلامی را در مقابل تهدیدات دشمنان بیمه کرد.
 امام جمعه ارومیه با بیان اینکه درخت تنومند بسیج روز به روز بارورتر و و میوه آن شیرین‌تر می‌شود خاطر نشان کرد: ارزش بسیجیان بسیار بالاست و این قشر مخلص باید قدر خودشان را بدانند.

وی تصریح کرد: مسئولان باید تفکرشان بسیجی باشد تا مشکلات پیش رو حل شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: بسیج در جنگ‌های نرم و سخت، مجاهدت های بزرگی را از خود به یادگار گذاشته است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار  نقش بسیج را در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها بی بدیل خواند و گفت: بسیج همواره در میدان بوده و مجاهدت‌ها و عملکرد آن عیان است و بازآفرینی نقش بسیج در حوزه‌های عمرانی و اقتصاد مقاومتی نیز چشمگیر و قابل بیان است که توانسته زمینه رضایتمندی شهروندان را فراهم کند.

سردار محمد حسین رجبی سپس به تشریح برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در استان پرداخت و افزود:  در هفته بسیج امسال بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ برنامه در استان برگزار خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.